خدمت رسانی به مددجویان باآسیب شناسی همراه باشد

حجت‌الاسلام عالیشاه به نقش بانوان در شیوه و نوع خدمت رسانی به جامعه هدف کمیته امداد اشاره کرد و گفت:در راستای خدمت رسانی به نیازمندان باید آسیب ها را شناسایی کرد و در جهت رفع مشکلات گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز پنجشنبه(۱۳آبان) در جمع بانوان شاغل کمیته امداد منطقه یک و دو ساری و نکا با تبریک فرا رسیدن  روز دانش آموز و استکبارستیزی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست و ما هرچه داریم از شهدا و ولایت است.

 

 مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه امداد مازندران ۱۲ هزار نفر دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجوی تحت پوشش دارد، بیان کرد: تقویت روح استکبارستیزی در دانش آموزان در راستای اتکا به توان و دانش داخلی مورد توجه همگان باشد.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد اولین  نهادی است که  ‌در روزهای نخستین پیروزی انقلاب با هدف کمک به نیازمندان و محرومان ایجاد شد، افزود: کمیته امداد خدمات بسیاری به نیازمندان ارائه می دهد و هدف از این خدمت رسانی توانمندسازی مددجویان و نیازمندان است تا آنها نیز خودکفا شوند.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: بانوان شاغل کمیته امداد مازندران به صورت جهادی و انقلابی به نیازمندان خدمات ارائه می دهند.

 

وی گفت: بانوان شاغل این نهاد با سعه صدر و اخلاقی نیکو  در کنار سایر کارکنان به کمک محرومان می شتابند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: ۸۳هزار خانوار در استان تحت حمایت هستند و از این میزان ۷۰ درصد مددجویان را زنان تشکیل می دهند که به دلایل مختلف تحت حمایت قراردارند.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت:در راستای خدمت رسانی به نیازمندان باید آسیب ها را شناسایی کرد و در جهت رفع مشکلات گام برداشت.

 

کد خبر 1112846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha