مرگ ظالمان به کرات در آیات الهی تکرار شده است / مولفه قدرت دفاعی ایران هیمنه آمریکا را شکست

حجت السلام فیاضی گفت: مرگ ظالمان را به کرات در آیات الهی تکرار و مقابله با ظلم در این آیات تاکید شده است و امروز نیز فریاد های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را برای مقابله با ظلم آنها بلندتر تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «میثم فیاضی» امروز (13 آبان ماه) در اجتماع مردم اردبیل به مناسبت یوم الله  13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز استکبار ستیزی و روز دانش آموز در مصلی اردبیل گفت: هر روزی که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد شاهد افتخارآفرینی و حرکت های مردمی هستیم که با جان فشانی در راه انقلاب تلاش می کنند تا عزت و سرافرازی به ملت ایران اسلامی بازگردد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: انقلاب اسلامی تاکنون در طول 42 سال گذشته وقایع و اتفاقات بزرگی را شاهد بوده که با حضور مردم در صحنه آنها را به عزتمند و اقتدار تبدیل کرده است.

 

وی ادامه داد: همه این حماسه ها مدیون دلاوری جوانان و اقشار مختلف مردم هست که 22 بهمن، سوم خرداد، هفته دفاع مقدس و 13 آبان رقم خورده است و روزهای ارزشمند و پربها برای انقلاب محسوب می شود.

 

حجت السلام فیاضی اظهار داشت: امروز 13 آبان بزرگترین روز برای تاریخ انقلاب اسلامی هست و نماد و سنبل غیرت و از خود گذشتگی مبارزه با استکبار نامیده شده است و همچنان که در قرآن کریم اشاره شده به عنوان یوم الله برای مسلمین خواهد بود.

 

این مقام مسئول افزود: آنچه که دشمنان از آن می ترسند این است که جمهوری اسلامی به عنوان الگوی برای گسترش اسلام ناب محمدی (ص) در منطقه تبدیل شده است و پایه های ظلم آنها در خاورمیانه کوتاه خواهد کرد.

 

اولین رمز پیروزی انقلاب اسلامی مصداق مبارزه استکبار و استبداد هست

حجت الاسلام فیاضی عنوان کرد: اولین رمز پیروزی انقلاب اسلامی مصداق مبارزه استکبار و استبداد هست و ملتی که در برابر دشمنان و استکبار و استبداد ایستاد همیشه پیروز و سربلند خواهد بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اذعان داشت: هم اکنون خیلی ها می پرسند که این مبارزه و «مرگ بر آمریکا» تا زمانی ادامه خواهد داشت مبارزه با استکبار زمانی تمام خواهد شد ظلم از بین برود البته گاهی خداوند شما مومنان را توبیخ و بازخواست می کند که چرا با استکبار مبارزه و مقابله نمی کنید و این آیه صریح در قرآن کریم است، خداوند متعال بنیان و اساس مبارزه با استکبار را عقیده و باور اسلامی ناب محمدی (ص) می داند.

 

وی اضافه کرد: همه این مبارزات هم مبانی اعتقادی و هم مبانی عقلی دارد که جز صرف مبانی قرآن کریم نیست بلکه طبق یافته های عقلی باید در برابر ظالم ایستاد، ملت ایران در گذشته 40 سال زیر سایه ظلم آمریکا را دیده و طعم تلخ آن را چشیده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: امروز امپراتوری رسانه های غرب با فریب مردم تلاش می کنند تا دل ها و ذهن را تصرف کنند تا همچون گذشته ملت ها برده های آنها شوند برای همین است که عقل حکم می کند تا فریب این رسانه های مذبوح را نخوریم.

 

حجت الاسلام فیاضی خاطر نشان کرد: امروز اسلام جز با تشکیل حاکمیت نمی تواند در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد و کشور اسلامی برای حرف گفتن نیازمند مولفه قدرت دفاعی هست البته امروز که دشمنان نمی توانند کاری کنند بخاطر همین مولفه دفاعی قدرتمند و توسعه بی سابقه ایران است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اعلام داشت: اینکه رمز تمرکز جنگ نرم همه کشورهای استکباری به سمت ایران اسلامی نشان از اهمیت موضوع دارد زیرا نمی خواهد اسلام به عنوان الگوی در منطقه تبدیل شود اما به فضل الهی تاکنون همه زوایای تهاجم در کشور را دفع و جنگ تمام عیار را در بخش های مختلف تجربه کرده ایم.

 

امروز جنگ تدبیر و اندیشه است

وی بیان کرد: امروز جنگ تدبیر و اندیشه هست و جنگ مستمر است و خیلی ها فکر می کنند که دشمنان با ما کار ندارند اما دشمنان با فریب در صحنه هستند و هر روز با یک ترفند وارد می شوند.

 

حجت الاسلام فیاضی اذعان داشت: مرگ ظالمان را به کرات در آیات الهی تکرار و مقابله با ظلم در این آیات تاکید شده است و امروز نیز فریاد های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را برای مقابله با ظلم آنها بلندتر تکرار کنیم امروز قائمه نظام رهبری و قائده نظام مردم هستند و به هیچ عنوان در برابر دشمنان تسلیم نخواهیم شد.

 

 

این مقام مسئول تصریح کرد: آمریکا تلاش می کرد تا سه برتری مطلق شامل امنیت مطلق، حاکمیت مطلق و آسیب ناپذیری مطلق را به جهانیان دیکته کند اما با شعارهای «مرگ بر آمریکا» هیمنه آنها به دست ملت و شهدا شکسته شد حتی نقشه خاورمیانه جدید که رویا آنها برای منطقه بود با فرار آنها از افغانستان به خواب تبدیل شد حتی امنیت مطلق آمریکا دیروز در حادثه سرقت دریایی آمریکا به همت فرزندان غیور ایران اسلامی شکسته شد.

 

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به اینکه دست مریزاد می گویم به نیروی دریایی سپاه پاسداران که استراتژی های آمریکا را برای همیشه زیر سوال بردند، افزود: انقلاب اسلامی کار کردند که به دزدی افتاده اند و در حال سرقت نفت ایران هستند این صفت همیشگی آمریکایی ها است.

 

کد خبر 1112873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha