افتتاح پروژه های نوآوری گلستان با حضور معاون علم و فناوری رئیس جمهور

غفاری از افتتاح پروژه های نوآوری گلستان با حضور معاون علم و فناوری رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی غفاری» صبح امروز (پنجشنبه 13 آبان) در جمع خبرنگاران گفت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان در نوع خود یک حرکت جهادی است.

 

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: ما آماده حمایت از استارت‌آپ‌ها به خصوص در بخش تولید محتوا، اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی هستیم.

 

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری می‌تواند حمایت‌های زیرساختی، تجهیزاتی، تسهیلاتی، آموزشی، تجاری‌سازی و مربیگری برای رشد استارتاپ ها داشته باشد، ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این بخش بستر مناسبی برای رشد استارتاپ‌ها برای رسیدن به موفقیت‌شان تا رسیدن به بازار است.

 

غفاری با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح نوآوری استان، گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، ستاری، معاون علم و فناوری رئیس جمهور روز سه‌شنبه برای افتتاح پروژه‌های حوزه علم و فناوری به داستان گلستان سفر می کند.

 

وی افزود: افتتاح فاز یک کارخانه نوآوری گرگان در مساحت 500 هزار مترمربع، کارخانه نوآوری گنبدکاووس به مساحت یک هزار و 200 متر با مشارکت دانشگاه گنبد و شتاب‌دهنده ارگانیا و حمایت مستقیم معاونت ریاست‌جمهوری، افتتاح خانه خلاق گرگان در خانه تقوی در بافت قدیم گرگان با مشارکت بخش خصوصی و میراث فرهنگی به مساحت 900 مترمربع، مرکز نوآوری سلامت و فرهنگ دانشگاه علوم پزشکی در سایت دانشگاه واقع در شصت کلاته گرگان از مهمترین پروژه حوزه فناری است.

 

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: کارخانه نوآوری گرگان برای حدود 250 نفر اشتغال ایجاد کرده است و اشتغال ایجاد شده بیشتر برای جوانان کمتر از 35 سال است و درصد قابل‌توجهی از آن‌ها زیر 30 سال هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: معاونت علمی رئیس جمهور برای کارخانه‌های نوآوری در استان گلستان برای چهار پروژه حدود 16 میلیارد تومان اعتبار مصوب کرد که بخش قابل توجهی از آن تخصیص پیدا کرده و مابقی در حال تخصیص است.

 

 

کد خبر 1112879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha