مقابله قدرتمندانه فرزندان پاسدار کشور و شکست دشمن

قریشی، گفت: عملیات مقابله قدرتمندانه فرزندان پاسدار ایران در آب‌های جنوبی کشورمان و شکست دشمن جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «سید قاسم قریشی» امروز پنج شنبه در مراسم افتتاح مدرسه«کوثر» سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به عملیات مقابله قدرتمندانه فرزندان پاسدار ایران در آب‌های جنوبی کشورمان، اظهارداشت: این اقدام شجاعانه  شکست مفتضحانه دیگری برای آمریکا است.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین به هجوم همه جانبه دشمنان نسبت به ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور در صحنه و اقدامات ایثارگرانه فرزندان بسیج و پاسدار در مقابله با اینها جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی با اشاره به کشتی که از دست آمریکایی‌ها از سوی سپاه بیرون کشیده شد، خاطرنشان کرد: غربی‌ها، آمریکا و انگلیسی‌ها از نبرد رو در رو ترس و واهمه دارند و می‌دانند که مردم ما در مقابل آنها می‌ایستند، دست به دزدی دریایی و اقدامات شبیه به آن می‌زنند.

 

سردار قریشی با اشاره به مقابله قدرتمندانه فرزندان پاسدار کشور و شکست دشمن،  بیان داشت: با اقدام شجاعانه ای که انجام شد کشتی کذایی انگلیسی را که تحت اسکورت ناوگان غربی‌ها، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بود با شکلی بسیار افتخار آمیز توقیف کردند و به دزدی دریایی انگلیسی‌ها پایان دادند.

 

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها خیلی مفتضحانه تر، کار بسیار زشتی را انجام دادند و با این توهم که در خلیج فارس و نزدیک آب‌های ما به ظاهر نیستند می‌توانند هر کار انجام دهند  اما با اقدام شجاعانه سپاه این نقشه هم نقش بر آب شد و با وجود اینکه ناوگان و… آنها وارد صحنه شد و نیروهای سپاه با قدرت و شجاعت این کار را انجام دادند.

 

کد خبر 1112902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha