۱۳ آبان یادآور جاودانگی استکبارستیزی برگرفته از اسلام ناب محمدی است

یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی را برگرفته از اسلام ناب به بار نشانده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با صدور بیانیه‌ای یوم الله ۱۳ آبان را برگ زرینی از صحیفه انقلاب اسلامی و مبارزات عاشورایی مردم غیور ایران علیه طاغوت و استکبار جهانی عنوان کرد.

 

یوم الله ۱۳ آبان نماد انقلابی به رهبری مردی فرزانه و پیش آهنگی نسلی جوان و شهادت طلب است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش، اذان شهادت سر داده اند.

 

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به دنیا اعلام خواهند کرد که با تبعیت از مکتب عاشورای حسینی در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون گذشته گذشته شعار مرگ بر آمریکا سر خواهند داد و تا آخرین نفس از مبارزه علیه ستمگران و مستکبران جهان دست نخواهند کشید.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن ابراز تنفر و برایت از همه مستکبران عالم به ویژه شیطان بزرگ، آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب صهیونیستی و عوامل مزدورشان، از مردم ولایی، قهرمان و همیشه در صحنه استان زنجان دعوت می‌نماید تا با حضور باشکوه خود در اجنماع عظیم یوم الله ۱۳ آبان یک بار دیگر به همه مستکبران عالم اثبات نمایند که مطیع امر، ولی زمان خود بوده و تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای عالی مقام انقلاب اسلامی در سایه رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب دفاع خواهند کرد.

کد خبر 1112906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha