دشمن به دنبال تصرف عقاید و اندیشه های ملت ایران است

حجت الاسلام ایران عقیده با بیان اینکه امروز دشمن اعتقادات، اخلاق، اندیشه و تفکر مردم را نشانه گرفته است گفت: در حال حاضر تصرف مرزها معنای سابق خود را از دست داده و دشمن به‌دنبال تصرف عقاید و اندیشه مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، حجت الاسلام «محمدصادق ایران عقیده » امروز (پنج شنبه، 13 آبان) در گردهمایی مردم انزلی به مناسبت  یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز در گلزار شهدای این شهر اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطفی است که موجب شد درخت نوپای انقلاب به خود ببالد که اینگونه در برابر دژخیمان ایستاده است.

 

امام جمعه موقت انزلی بااشاره به سه رویداد بزرگی که طی سالهای متمادی در روز ۱۳ آبان حادث شد، افزود: مردم ایران اسلامی بدانند با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب دشمنی استکبار جهانی از روزهای آغازین تشکیل حکومت اسلامی در ایران کم نشده بلکه هزاران بار بیشتر شده و این درحالیست که امروزه انقلاب اسلامی ایران به قدرتی عظیم در منطقه تبدیل شده است.

 

 

وی به رویداد روزهای اخیر و مقابله سپاه پاسداران در عملیات نجات نفتکش ایرانی از دست نیروهای آمریکایی اشاره کرد و گفت: این امر نشان از قدرت دولت اسلامی دارد که اگر بخواهد به مرزهای ایران دست اندازی کند و یا نگاه کج داشته باشد، با تمام قوا در برابر آن می ایستد.

 

ایران عقیده ادامه داد: استکبار جهانی و نظام سلطه در ابتدای انقلاب مقابله سخت افزاری (هشت سال جنگ تحمیلی) را به گمان شکست این انقلاب نوپا برنامه ریزی کردند که با رشادت های جوانان این مرز و بوم و به همت شهدا، به شکست انجامید و نهال انقلاب پابرجا ماند.

 

وی تاکید کرد: اما امروز دشمن دریافت که اگر بخواهند در مقابل این نظام بایستد بهترین راه جنگ نرم است و ابتدا از تضعیف نظام و نقاط برجسته نظام مانند مردم، بسیج و ولایت فقیه شروع کرد تا ریشه نظام را بخشکاند لذا می بایست مناسب با حرکت آنها با این توطئه ها مقابله کنیم.

 

ایران عقیده با بیان اینکه امروز دشمن اعتقادات، اخلاق، اندیشه و تفکر مردم را نشانه گرفته است گفت: در حال حاضر تصرف مرزها معنای سابق خود را از دست داده است و دشمن به‌دنبال تصرف عقاید و اندیشه مردم بوده و جنگ علیه نظام وارد عرصه جنگ نرم شده است.

 

 

ایران عقیده تصریح کرد: امروز جوان‌های انقلابی و ارزشی که برای سربلندی اسلام تلاش می کنند باید در مقابل جنگ نرم ایستادگی کنند چراکه دشمن ولایت فقیه را نشانه گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن بداند 2 اصل در نظام ما قابل تغییر نیست یکی از این اصول ولایت فقیه است. ما با حفظ استقلال، اعتقاد و اعتماد به نفس ملی می توانیم در برابر دشمن بایستیم و بن بست ها را با تکیه بر اعتماد ملی بشکنیم.

 

اجرای موزیک حماسی توسط گروه رزم نوازان ناوگان چهارم شمال، قرائت بیانیه و اجرای سرود توسط گروه سرود حاج قاسم سلیمانی دبیرستان پسرانه اسوه انزلی از دیگر برنامه های اجرا شده در گردهمایی یوم الله 13 آبان انزلی بود.

 

 

کد خبر 1112953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha