حضور آگاهانه مردم در صحنه خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است

آیت الله رمضانی گفت: حضور آگاهانه مردم در صحنه خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت‌الله «رضا رمضانی» روز پنجشنبه (13 آبان) در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که با حضور اقشار مختلف مردم استان مرکزی و دانش آموزان در مصلی بیت‌المقدس اراک، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد، گفت: 13 آبان روز بزرگی در تاریخ ایران اسلامی است که باید گرامی داشته و برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

 

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران از غنی‌ترین محتوای علمی و اخلاقی از جمله قرآن کریم و نهج‌البلاغه برخوردار است، افزود: ملت ایران پیروان راستین قرآن و اهل بیت(ع) هستند و باید این محتوا و تفکر ارزشمند به تمام جهان عرضه شود.

 

وی به انجام فعالیت های جهادی و همدلانه برای پیشرفت و سعادت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید فراوان بر این موضوع دارند و ما به خوبی می دانیم که فرهنگ، تفکر و فعالیت های جهادی همواره راهگشا بوده و هست.

 

این مقام مسئول همچنین به توطئه ها و کارشکنی های دشمنان نظام اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام الهی استفاده کردند اما همواره توطئه ها و کارشکنی های آنان با حضور آگاهانه مردم همیشه در صحنه‌ ایران اسلامی خنثی شده است.

 

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به توطئه های فرهنگی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی بعد از شکست‌های مختلف در عرصه جنگ سخت، امروز تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بر علیه ملت ایران را در دستور کار خود قرار داده اند و در صدد به انحراف کشاندن نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی هستند.

 

آیت الله رمضانی اضافه کرد: دشمنان باید بدانند که نسل جوان و نوجوان ملت ایران نسلی انقلابی و عاشورایی هستند و بار دیگر با هوشیاری، آگاهی، پیروی از ولایت، هوشیاری و بصیرت توطئه های شوم  دشمنان را نقش برآب می کنند.

 

وی بر افزایش آگاهی و روشنگری در جوانان تاکید کرد و گفت: هر چه در راستای آگاهی و روشنگری در نسل جوان  و نوجوان تلاش کنیم، دشمن در دست یابی با اهداف خود در جنگ نرم ناکام‌تر خواهد بود.

 

آیت الله رمضانی به نقش روحانیون و ائمه جماعت، اساتید دانشگاه و معلمان اشاره کرد و گفت: این عزیزان باید تشریح جنایات آمریکا در ایران و جهان را برای نسل جوان در دستور کار قرار داده و آینده سازان ایران اسلامی را از توطئه های شوم دشمنان آگاه کنند.

 

گفتنی است در این مراسم که با حضور مسئولان استانی، مدیران دستگاه های اجرایی، فرهنگیان و دانشگاهیان و دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از نظام سلطه و استکبار جهانی نشان دادند.

کد خبر 1112965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha