نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه نمونه دولتی رضوان عنبرآباد

امروز ۱۳ آبان مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در مدرسه نمونه دولتی رضوان شهر عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۳ آبان مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در مدرسه نمونه دولتی رضوان شهر عنبرآباد برگزار شد.


حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در این مراسم، گفت: استکبار ستیزی باید بصورت عملی در جامعه و در بین مسئولین نظام نهادینه شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد خاطرنشان کرد: امروز نماد استکبار، آمریکای جهانخوار است که مقابله با دسیسه های آن به معنای کار و تلاش جهادی و شبانه روزی برای مردم کشور است.


وی تاکید کرد: رمز موفقیت جامعه و برون رفت از مشکلات فقط در گرو تبعیت از ولایت فقیه در جامعه اسلامی است.


حجت الاسلام فضیلتی نیا با مهم دانستن ۱۳ آبان، ابراز کرد: این روز نماد ایستادگی یک نظام تازه شکل گرفته در مقابل یک سلطه گر قهار بود که کمر استکبار را بر زمین کوبید.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد با اشاره به رشادت های نوجوانان در جنگ تحمیلی، اظهار کرد: مردهای کوچکی همچون حسین فهمیده ها و بهنام محمدی ها در جنگ تحمیلی به عنوان یک الگوی زیبا از رشادت و شهامت نمایان شدند که امروز علی لندی ها ظهور می کنند.


 وی در خاتمه تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان نماد حضور همیشگی و به موقع مردم، تبعیت از ولایت و ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده ایران عزیز است.

کد خبر 1112967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha