بهبود شاخص‌های اشتغال مهمترین خواسته مردم است

آصفری گفت: بهبود شاخص های اشتغال مهمترین خواسته مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد حسن آصفری» (13 آبان) در مراسم معارفه شهردار کلانشهر اراک که در سالن پیامبر اعظم ( ص) استانداری مرکزی، برگزار شد، با تاکید بر اینکه فعالیت در راستای مدیریت شهری بسیار ارزشمند و در عین حال سخت و سنگین است، گفت: فعالیت در این حوزه نیازمند کار کاشناسی و همراهی آگاهانه مردم و حمایت اصولی همه بخش‌ها است تا بتوانیم شهری آباد و در خور شان ساکنان داشته باشیم.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در حوزه شهری، اضافه کرد: مدیران و مسئولان خادمان مردم هستند و باید بدون هیچ چشمداشتی و با برنامه‌ریزی و تلاش در راستای پیشرفت شهر و کشور خود تلاش کنند.

 

وی به سنگ‌اندازی برخی از افراد اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان باید با توکل برخدا و تلاش در مسیر اهداف نظام و خدمت به جامعه تلاش کنند و با انجام کارهای صحیح و موثر بدانند که کارشکنی های برخی افراد بی اطلاع، وقفه و خللی در کار خیر آنان ایجاد نمی کند.

 

این مقام مسئول به خواسته های مردم استان و شهر اراک، اشاره کرد و گفت: بهبود شاخص‌های اشتغال مهمترین خواسته مردم است و امید است که مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم بتواند گام‌های موثری در راستای رفع مشکلات بیکاری بردارند.

 

آصفری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ۱۴ منطقه حاشیه‌نشین و شبه حاشیه‌نشین در اراک وجود دارد، بیان کرد: ساکنان این مناطق همواره نقش خود را در عرصه‌های مختلف به خوبی ایفا کرده‌اند و می‌طلبد که مشکلات آنان در دستور کار مدیریت شهری جدید باشد و  با سرعت بیشتری مطالبات  آنان پیگیری شود.

توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی، ارتقای نشاط اجتماعی در دستور کار شهرداری

 

در ادامه این مراسم «علیرضا کریمی» نیز در سخنانی با بیان اینکه اجرای طرح جامع و تفضیلی و سایر اسناد مصوب در حوزه‌های شهری در رویکرد جدید شهرداری اراک دنبال می‌شود، گفت: ترویج گفتمان و روحیه خدمت، پیگیری توسعه متوازن و عدالت محوری از رویکردهای شهرداری اراک است.

 

شهردار کلانشهر اراک توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی، ارتقای نشاط اجتماعی، اداره شهر با روش‌های نوین و علمی، استفاده از ظرفیت افراد شایسته، با تجربه و کار آمد و ارتباط موثر با رسانه‌ها را دیگر رویکرد شهرداری اراک دانست و گفت: امید است بتوانیم با همدلی و همراهی همه جانبه شهری آباد و با نشاط داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر ارائه خدمات شهری در همه نقاط شهر بیان کرد: کلانشهر اراک هشت هزار هکتار وسعت دارد و همه نقاط آن برای شهرداری و شورای شهر برابر هستند و تقویت امکانات برابر برای همه منطقه ها با جدیت دنبال می‌شود.

 

گفتنی است در این مراسم که با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان برگزار شد، « علیرضا کریمی» به عنوان شهردار جدید اراک معرفی و از خدمات سرپرست شهرداری تقدیر شد.

کد خبر 1112968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha