مبارزه با استکبار یک جریان عمیق فکری و عقیدتی است

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه مبارزه با استکبار یک جریان عمیق فکری و عقیدتی است گفت: بر اساس تعالیم اسلامی ما باید همچنان با ظالم مبارزه کنیم و سنبل ستمگری در دوران ما نیز مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید رضا تقوی» امروز (پنجشنبه ۱۳ آبان) در مراسم روز ملی استکبارستیزی که در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یکی از جریان‌های ملی و مردمی است که نباید فراموش شود اظهار کرد: باید علم و دانش و اطلاعات خود را از این روز بزرگ به ثبت برسانیم و در میان سایر ملت‌ها انتشار دهیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی استکبار را جهانخواران و سلطه گران و کسانی دانست که ملت‌ها را برده خود می‌دانند و میراث مادی و معنوی آنها را به یغما می‌برند افزود: انقلاب اسلامی با گرامیداشت این روز بزرگ می‌خواهد روحیه مبارزه با سلطه‌گری را در میان ملت خود زنده نگه‌دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار از متن انقلاب جوشیده و در قرآن و روایات نیز به چنین ارزش‌هایی اشاره شده است تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مبارزه با نظام سلطه جزء مبانی انقلاب اسلامی است و قرآن در برابر مستکبران به ما دستور می‌دهد که جبهه‌بندی کنیم و در برابر آنها کوتاه نیاییم.

 

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه مبارزه با استکبار یک جریان عمیق فکری و عقیدتی است که در طول عمر انبیا نیز وجود داشته ابراز کرد: ما خود در برابر نظام طاغوت عصیان کردیم  و آن را به کشورهای منطقه هم آموختیم و اکنون شاهد هستیم که کشورهایی همچون عراق، سوریه، لبنان و افغانستان نیز از این اقدام ما تبعیت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت تشکیل شده‌ تا کمر استکبار را بشکند عنوان کرد: ما همچنان باید به فکر مبارزه با استکبار باشیم؛ ما با شعار «ما می‌توانیم» هيمنه آمریکا را شکستیم و آمریکا دیگر در دنیا هیمنه سابق را ندارد. 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بر اساس تعالیم اسلامی ما باید همچنان با ظالم مبارزه کنیم و سمبل ستمگری در دوران ما نیز مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی است. 

 

حجت‌الاسلام تقوی اب تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را با این ارزش‌ها آشنا و پاسداری از ارزش‌های انقلاب را به جوانان ما منتقل کند یاد آور شد: آمریکاشناسی، غرب‌شناسی و جریان‌شناسی باید سرلوحه کار ما قرار گیرد. 

کد خبر 1112993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha