دانش آموزان مهمترین مخاطبان کانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه ساوجبلاغ

دانش آموزان مهمترین مخاطبان مصلی نماز جمعه ساوجبلاغ هستند این مدعا را در روند سیر مطالعاتی و بررسی فعالیت های صورت گرفته در کانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه ساوجبلاغ می توان دریافت.

خبرگزاری شبستان - البرز: دانش آموزان مهمترین مخاطبان مصلی نماز جمعه ساوجبلاغ هستند این مدعا را در روند سیر مطالعاتی و بررسی فعالیت های صورت گرفته در کانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه ساوجبلاغ می توان دریافت. 

 

مصلی نماز جمعه ساوجبلاغ از کانون فرهنگی هنری برخودار است که با محوریت امام جمعه این شهر حجت الاسلام روح الله مختاری باورهای دینی دانش آموزان رشد پیدا می کند و در قالب بهره مندی از ظرفیت سرود نشان داده می شود. 

 

هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روزهای پرکاری است که می توان عملکرد دانش آموزان تربیت یافته با محوریت کانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه را مورد ارزیابی قرار داد. 

 

 

تقدیر از دانش آموزان نخبه علمی و قرآنی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

 

« حجت الاسلام روح الله مختاری» در جریان گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: دانش آموزان سرمایه های آینده این مملکت هستند، نیروهایی که در مسیر تربیت به عنوان جوان مومن انقلاب نقش ایفاء می کنند.

 

امام جمعه ساوجبلاغ افزود: کانون فرهنگی هنری مصلی بستر جریان سازی و جهت مندی همچنین تقویت روحیه ایثار و شهادت در میان دانش آموزان است. 

 

مختاری اظهار کرد: عناصر ایمانی و الهی در جریان تشکیلات هدفمند و جریان محور با محوریت کانون فرهنگی هنری مصلی و هدایت همه جانبه کارشناسان دینی آگاه زمیه بسط و گسترش باورهای دینی میان دانش آموزان است. 

 

نوجوانان وارثان انقلاب اسلامی

 

« حجت الاسلام فراستی» نیز با تبریک ایام استکبارستیزی و اهمیت فعالیت دانش آموزان با محوریت کانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نوجوانان وارثان انقلاب اسلامی هستند. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مصلی نماز جمعه ساوجبلاغ افزود: در سال روز شهادت بسیجی ۱۳ ساله محمد حسین فهمیده امام جمعه ساوجبلاغ با حضور در منزل سه دانش آموز شهید از آنان به عنوان قهرمانان ۸ سال دفاع مقدس نام برد .

 

وی ادامه داد: حجت الاسلام مختاری با همراهی گروه سرود نوجوانان ستاد بر گزاری نماز جمعه به منزل شهدای والامقام محمد بغدادی ،محمد ابراهیمی و علیرضا جعفر طرقی رفت تا یاد و نام آنان را در روز ملی نوجوان و بسیج دانش آموزی گرامی بدارد و باخانواده های آنان دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام فراستی خاطرنشان کرد: طی این دیدار صمیمانه امام جمعه ساوجبلاغ جوانان و نوجوانان بسیجی را گنجینه‌‌ای از استعدادهای بی‌‌پایان توصیف کردند به جرأت می توان گفت وقتی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم  باشد آن جامعه تا ابد مصون است.

 

 

توجه به نخبه پروری و تقدیر از زحمات علمی دانش آموزان

 

خطیب نماز جمعه ساوجبلاغ با اشاره به برنامه دیدار با اعضای نخبگان و جمعی از فعالان عرصه علمی استان البرز گفت: دانش آموزان رهبران فردای این مرز و بوم هستند از این رو توجه به تقویت داشته های معنوی و علمی آنان ضروری است. 

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: برپایی نشست های صمیمان با حضور دانش آموزان، گعده ها و نشست های علمی می تواند پیوند ارتباطی مسجد و نخبگان را تقویت کند. 

 

 

براساس این گزارش، جوانگرایی مهمترین شاخصه مصلی نماز جمعه ساوجبلاغ با هدایت و درایت امام جمعه این شهر است که در قالب کانون فرهنگی هنری مصلی همچنین فعالیت گروه سرودی متشکل از دختران و پسران به صورت منطقه ای، استانی و در بعضی موارد در سطح کشوری درخشیده اند.

 

 

 

 

کد خبر 1113013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha