استکبارستیزی خط مشی دانش آموزان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد است

حجت الاسلام شکری با تبریک یوم الله ۱۳ آبان به عنوان روز استکبارستیزی گفت: استکبارستیزی خط مشی دانش آموزان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک روز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: حضرت امام خمینی(ره) به خوبی از روز ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم نام بردند و این نامگذاری متناسب با اهمیت این روز عظیم است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: استکبارستیزی خط مشی دانش آموزان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد است و این مهم با تأمل نسبت به روند فعالیت های کانون های مساجد در سطح استان البرز با محوریت دانش آموزان در قالب بخش های مختلفی همانند سرود، نمایش، تئاتر، مواسات و همدلی و اردوهای جهادی دیده می شود.

 

به گفته وی، امام مسجد به عنوان مدیر و هدایت گر مجموعه کانون فرهنگی هنری مسجد زمینه تحقق و تربیت جوان مومن انقلابی به عنوان یک راهبرد کلان در آینده ایران ۱۴۴۰ را ترسیم می کند. 

 

شکری اظهار کرد: برنامه ریزی های مطالعاتی، میدانی و بسترسازی هماهنگ به منظور تعالی و رشد بسترهای ایمانی و الهی با هدایت امامان مساجد از دیگر شاخص های فعالیت در کانون های مساجد است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: بسترسازی به منظور فراهم ساختن شرایط مناسب در جهت ظهور اندیشه های انقلابی در جریان فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد از جمله مصداق های اجرایی و عینی اهمیت و نقش دانش آموزان در آینده این سرزمین است.

 

 

 

 

کد خبر 1113028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha