تولید محتوا با محوریت استکبارستیزی راهبرد برنامه های کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)

عزیزیان با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته استکبارستیزی گفت: تولید محتوا با محوریت استکبارستیزی راهبرد برنامه های کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان نظرآباد است.

« حجت الاسلام جواد عزیزیان» در جریان ویژه برنامه های متعدد کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مسجد مهم‌ترین جایگاه مدیریت فرهنگی، دینی و تربیتی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان نظرآباد افزود: از محورهای مهم کار فرهنگی مسجد این است، که ما در کار فرهنگی باید علاوه بر محورهای دیگر مسجد محور هم باشیم.

 

 

وی ادامه داد: ذکر این نکته ضروریست با توجّه به تأثیر انکارناپذیر عبادات در فرهنگ اجتماعی و تصحیح زیر ساخت های فرهنگی جامعه و آثار مثبت تربیتی آن، مسجد در مقوله ی فعالیت های فرهنگی مطرح می شود. 

 

عزیزیان اظهار کرد: به مناسبت روز استکبارستیزی و هفته دانش آموز، کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) مسابقه محتوا نویسی با محوریت استبکارستیزی را طرح ریزی کرد. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت جریان سازی کار فرهنگی بیان کرد: دانش آموزان با شرکت در این طرح، محتواهای خود را در قالب رقابت مومنانه قرار دادند که این امر زمینه هم اندیشی بیشتر را فراهم کرد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: برپایی مسابقه دانش آموزی، حضور پرشور دانش آموزان در تجمع و تولید محتوایی در قالب عکس نوشته با موضوع استکبارستیزی و انتشار در فضای مجازی از محورهای برنامه ریزی با  محوریت کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) است.

 

 

کد خبر 1113048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha