جمهوری اسلامی ایران از آنچه که دشمنان به آن فکر می‌کنند، قوی‌تر است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: جمهوری اسلامی ایران از آنچه که دشمنان به آن فکر می‌کنند، قوی‌تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم استکبار ستیزی یوم الله ۱۳آبان با حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه شهرستان دماوند در گلزار شهدای مسجد جامع این شهر برگزار شد و تجمع کنندگان این روز باردیگر فریاد مرگ بر آمریکا خود را بلند تر به گوش مستکبرین عالم رساندند.
حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در مراسم گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: دستگیری و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه به دلیل اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون، شهادت ۵۶ نفر از دانشجویان در دانشگاه تهران به دلیل اعتراض به نظام شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی سه حادثه مهم رخ داده در ۱۳ آبان است، امام راحل تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم قلمداد نمودند و اهمیت این موضوع را از دهه فجر و ۲۲ بهمن بیشتر دانستند، زیرا این اقدام موجب خشک شدن ریشه فساد و توطئه شد.
وی افزود: پس از تسخیر لانه جاسوسی و جلوگیری از فعالیت‌های آمریکا، دشمنی این کشور با جمهوری اسلامی ایران فزونی یافت و قطع روابط، تحریم‌های متعدد، جنگ تحمیلی و دیگر اقدامات تا امروز را به همراه داشت.
فتاح دماوندی با اشاره به جنایت های شیطان بزرگ در حق ملت ایران بیان داشت: آمریکا از گذشته تا کنون هیچ تفاوتی فرقی نکرده و فقط گاهی اوقات رنگ و لعاب عوض می‌نماید.، ما رفتارهای آمریکا را در کشورهای همسایه رصد کرده و شاهد توطئه‌ها و جنایت‌های مختلف آن‌ها بودیم.
امام جمعه دماوند ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از آنچه که دشمنان به آن فکر می‌کنند قوی‌تر است؛ ابهت آمریکا دیگر شکسته شده و جرات حمله نظامی به ایران را ندارد.ما برای پیروز شدن بر آمریکا هیچ وظیفه ای جز قوی تر شدن نداریم و باید از نظر علمی، پژوهشی و اقتصادی پیشرفت کنیم.

کد خبر 1113051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha