ضرورت انسجام بیشتر روسای فرهنگ و ارشاد با ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت انسجام بیش از پیش روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیران شورای فرهنگ عمومی با ائمه جمعه سراسر استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» در دیدار روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت یوم الله 13 آبان، گفت: اگر فرهنگ به درستی در مسیر خود حرکت کند، زندگی مطلوب و سعادتمند در دنیا و آخرت برای انسان ها اتفاق می افتد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، عنوان کرد: فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی ایران فرهنگی حیانی و بر اساس تعالیم دینی و قرآنی است و ضرورت دارد تلاش و برنامه های در حوزه فرهنگ بر محور اخلاق باشد.

 

وی یادآور شد: اوج مقام انسان کامل، ائمه اطهار علیهم السلام و باید تلاش کنیم همواره در مسیر ائمه باشیم .

 

آیت الله حسینی در ادامه، بیان کرد: آزادی بیان و رسانه ها در کشورهای غربی تبدیل به یک ابزار برای توهین به مقدسات و اسلام هراسی شده و سعی و تلاش دول غربی نشان دادن کشورهای دیگر به وحشی گری و نشان دادن کشورهای غربی به مدینه فاضله است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول این 40 سال از عمر با برکت خود در بخش مسائل فرهنگی موفقیت نسبی داشت، گفت: ظرفیت های مردمی باید همواره مورد توجه شورای فرهنگ عمومی باشد تا با مشارکت مردم و مسئولین در حوزه فرهنگ عمومی به موفقیت دست پیدا کنیم.

 

وی بر ضرورت انسجام بیش از پیش روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیران شورای فرهنگ عمومی با ائمه جمعه سراسر استان تاکید کرد.

 

«محمدعلی پیرسبزی» هم در این نشست ضمن گرامی داشت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام  (ره)، افزود: فرهنگ با آداب رسوم و سنن مردم سرکار دارد و همواره این اداره کل نشست های متعددی با بهره گیری از ظرفیت نخبگان در جهت بررسی مسائل فرهنگ عمومی استان برگزار کرده است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بحث فرهنگ می فرمایند «فرهنگ مانند اکسیژن است که با روح و جسم انسان نیازمند به آن است»، بنا براین وظیفه و رسالت ما در حوزه فرهنگ بسیار مهم و ارزشمند است.

 

گفتنی است در پایان این نشست، از دبیران شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها تجلیل شد.

کد خبر 1113075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha