هزینه تسلیم بیش تر از مقاومت و ایستادگی است 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: هزینه تسلیم به مراتب بیش تر از هزینه مقاومت و ایستادگی است و مقاومت موجب شده تا امروز آمریکا رو به زوال و افول برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۴ آبان ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: پیروی از هوای نفس یکی از بزرگترین نگرانی های پیامبر (ص) برای مسلمانان بعد از خود بود.


امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: ترس از پروردگار و کنترل هوای نفس موجب بهشتی شدن انسان می شود و پیروی از هوای نفس منشا هر ظلم و ستمی است.


وی افزور: برای پیروزی در جنگ با هوای نفس باید در برابر وسوسه های شیطان مقابله و مقاومت کرد و در این راه یاد مرگ، علم و آگاهی نیز یاری کننده ما در مبارزه با نفس هستند.


حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: یکی از راه های نفوذ شیطان امروز و فردا کردن در کارهای خیر و به عقب انداختن کارهای خیر از راه های نفوذ شیطان هستند.


خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: از حضور باشکوه مردم بصیر رودبار جنوب در تجمع بزرگداشت ۱۳ آبان ماه روز استکبارستیزی تشکر و تقدیر می کنم.


وی تاکید کرد: شکست تحقیرآمیز آمریکا در دزدی دریایی نفت ایران را مشاهده کردیم در این زمینه چند نکته وجود دارد و این که نظامیان آمریکایی دوباره شکست خوردند و این عملیات یک تو دهنی بزرگ برای سعودی هایی بود که فکر می‌کنند آمریکا می تواند از آنها پشتیبانی کند.


حجت الاسلام افشارمنش ادامه داد: اگر قرار باشد ما نتوانیم نفت مان را صادر کنیم دیگران نیز نمی توانند نفتی صادر کنند و اصلی ترین راه مقابله با استکبار  مقاومت است همان طوری که حضرت محمد (ص) در شعب ابی طالب تحریم شد اما تسلیم دشمن نشده و مقاومت کردند.


امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: هزینه تسلیم به مراتب بیش تر از هزینه مقاومت و ایستادگی است و مقاومت موجب شده تا امروز آمریکا رو به زوال و افول برود.


وی با اشاره به روز فرهنگ عمومی، خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ ‌عمومی کشور اصلاح شود بسیاری از مسائل و معضلات کشور حل می شود چرا که فرهنگ زیر بنا و یک اصل است.


حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه با اشاره به اهمیت افزایش جمعیت، عنوان کرد: جمعیت کشور ما رو به پیری است بنابراین قانونی در مجلس برای افزایش جمعیت مصوب مجلس شده که امیدواریم سریع تر به مرحله اجرا برسد.

کد خبر 1113120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha