شورای فرهنگ عمومی به دنبال تغییر باورها و رفتارهای بیهوده است

جوروند گفت: یکی از مهمترین اهداف شورای فرهنگ عمومی تغییر باورها و رفتارهای بیهوده و نادرست در کشور است که خوشبختانه جلسات و نتایج بسیار خوبی را دربر داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» امروز (جمعه 14 آبان) در خطبه های پیش از نماز جمعه اهواز ضمن گرامیداشت یاد وخاطره 13 آبان سال 57 و تحقیر آمریکا توسط نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از مردم و به پشتوانه مردم فعالیت می کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خوزستان در ادامه به معرفی روز شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و افزود: در ابتدای انقلاب امام راحل دستور تشکیل شورای فرهنگ توسط نخبگان را صادر کردند و در ادامه در دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبرری شورای فرهنگ عمومی تشکیل شد، در ابتدا این شورا تنها در تهران و با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه استان های کشور تشکیل شد.

 

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی در استان به ریاست نماینده ولی فقیه به صورت مرتب تشکیل جلسه می دهد اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف شورای فرهنگ عمومی تغییر باورها و رفتارهای بیهوده و نادرست در کشور استف که خوشبختانه جلسات و نتایج بسیار خوبی را دربر داشته است.

 

جوروند با تاکید بر اینکه تغییر فرهنگ زمانبر است تصریح کرد: باید عنوان کنیم تغییرات فرهنگی به سرعت شکل نمی گیرند، مردم ایران بارهای دینی عمیقی چندهزار سال دارند که نکات بسیار خوبی دارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خوزستان یاد آور شد: شورای فرهنگ عمومی اقدامات و جلسات بسیار خوبی برگزار کرده که نمونه آن در بحث تیراندازی در مراسم عروسی و عزا است براساس مشاهدات نسبت به چندسال گذشته تغییرات خوبی را شاهد هستیم، امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم این رسم غلط را ریشه کن کنیم.

 

کد خبر 1113124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha