تعامل دادگستری با دستگاه های اجرایی امیدآفرین است

مرتضوی با اشاره به تعامل بین بخشی مقامات قضایی با شورای تامین و نهادهای اداری گفت: تعاملات نهادهای مختلف حاکمیتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جامعه امیدآفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید رضا مرتضوی در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان اصفهان به موضوع تعاملات بین بخشی اشاره کرد و اظهارداشت: همکاری و همکاری مدیران دستگاه های مختلف از سه قوه با یکدیگر برای جامعه و برنامه ریزی و رفع مشکلات لازم است.

 

استاندار اصفهان افزود: تعامل بین بخشی مقامات قضایی با شورای تامین و نهادهای اداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جامعه امیدآفرین است که رفع مشکلات معیشتی، تامین نیازهای مردم در دوران کرونا و چالش های استانی مثل بحران آب در قالب همین همکاری ها قابل رفع می باشد.

 

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و توصیه آن به مسئولان در رده های مختلف خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان اصفهان هم در این جریان در رسیدگی به حق و حقوق مردم و همکاری با دستگاه های اجرایی در شناسایی مفسدان و افراد تبهکاران زمینه رفع مشکلات را فراهم کنند.

 

مرتضوی ارتباط دستگاه قضایی با مردم و رسیدگی به نیازهای آنان را مهم بیان کرد و اذعان داشت: رئیس کل دادگستری نظارت های بر روند رسیدگی پرونده ها داشته و همکاری با ادارات برقرار باشد و شرایط را برای رسیدگی به مطالبات مردمی تسهیل کنند.

 

وی اضافه کرد: توسعه تکنولوژی در دستگاه قضایی برای کاهش مراجعات مردمی و رسیدگی سریع تر به مطالبات و شکایات مردمی که به امید چاره گشایی به این نهاد آمده اند برای افزایش رضایتمندی لازم است.

 

*لزوم همکاری دستگاه قضایی در رفع نیازهای اصفهان

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش های استان اظهارداشت:‌ آب، آلودگی و مسائل زیست محیطی از جمله چالش هایی است که تنش های اجتماعی ایجاد و سلامت مردم را تهدید می کند.

 

«عباس مقتدایی« افزود: همکاری دادگستری با نهادهای اجرایی برای رفع این مشکلات لازم است تا اینکه در کنار همدیگر مانع از بروز اتفاقات و تصمیماتی بشویم که زندگی مردم را تهدید کند.

 

وی با اشاره به اینکه همکاری دستگاه قضایی در مقطعی باعث پلمپ مشعلی با مصرف مازوت در اصفهان شد، خاطرنشان کرد: این تعاملات و همکاری ها که مردم هم دستگاه قضایی را ملجا خود برای دادرسی و رسیدگی به نیازها می دانند، امید آفرین و کارساز خواهد بود.

مقتدایی با اشاره به سهم تولید، جاده ها و تردد در این استان اشاره کرد و گفت: آثار تصمیم گیری و فعالیت های اداری در اصفهان نتایجی دارد که ثمره آن به کل کشور هم می رسد.

کد خبر 1113139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha