مسئولان قیمت‌ها را کنترل کنند

حجت‌الاسلام حبیبی گفت:‌ انتظار مردم از مسئولین این است قیمت‌ها را کنترل و برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای سفره مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش رحیم‌آباد رودسر، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و افزود: فرهنگ روح جامعه است.

 

امام جمعه رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که« فرهنگ مثل هوا است»، افزود: همانطور که به یک هوای تازه و سالم برای نفس کشیدن نیاز داریم، در جامعه هم برای زیست و زندگی بهتر نیاز به یک فرهنگ سالم نیاز داریم.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون از ابتدای تشکیل شورای فرهنگ عمومی در رحیم‌آباد چهار جلسه تشکیل شده است، تصریح‌کرد: این جلسات مصوباتی داشته که اجرایی شده است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: همه باید با کمک هم به تعالی فرهنگ عمومی شهر و منطقه خودمان کمک کنیم.

 

امام جمعه رحیم‌آباد رودسر به مسئله روز این ایام حماقت آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود: الحمدلله خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است.

 

وی با بیان‌اینکه آمریکا کارخانه تولید دیکتاتورهای دنیا است، ادامه داد: آمریکایی که جنگ افروزترین کشور دنیاست و ۴۰ جنگ بزرگ در ۴۰ منطقه جهان به راه انداخته و هشت میلیون نفر را به کام مرگ فرستاده است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی تصریح‌کرد: آمریکایی که در کشورش مجسمه آزادی بیان دارد، اما بیشترین آمار خفقان را دارد.

 

خطیب نماز جمعه رحیم‌آباد رودسر با اشاره به اینکه تنها قدرتی که دو بار از سلاح هسته‌ای علیه بشریت استفاده کرده و صدها هزار انسان را کشته، آمریکای جنایتکار است، اضافه‌کرد: آمریکایی‌ها با حماقت‌شان در دزدی دریایی نفت ایران، بهترین خدمت را به آرمان استکبار ستیزی کردند.

 

وی با بیان‌اینکه آنهایی که خوی استکباری آمریکا را فراموش کردند یادشان بیاید نسل جدیدی که کمتر از وحشی‌گری و گردن کلفتی‌های آمریکایی شنیده‌اند، آگاه شوند، افزود: درود بر پاسداران قهرمان که با این سیلی محکم، یک بار دیگر اقتدار ایران را به آمریکایی‌ها گوشزد کردند .

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه انتظار مردم از مسئولین این است قیمتها را کنترل و برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای سفره مردم داشته باشند، اظهارکرد: این روزها اورژانسی‌ترین اولویت، تمرکز بر حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و کنترل افزایش افسار گسیخته قیمت هاست.

 

امام جمعه رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه قیمت اکثر مواد مصرفی روزانه مردم سیر صعودی دارند، ادامه داد: قیمت کالاها ثبات داشته و کنترل شود.

 

وی به عدم افتتاح پل کاکرود که از سیل و رانش سال ۹۷ تخریب شده بود، اشاره کرد و گفت: تاکنون خیلی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از منطقه بازدید کرده‌اند اما پل هنوز افتتاح نشده اگر تزریق اعتبار لازم است انجام شود و اگر موارد دیگر هست اطلاع‌رسانی کنند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به مشکل نان در بخش رحیم‌آباد رودسر، اظهارکرد: نانوایی‌ها می‌گویند کیفیت پایین آرد، وجود نانوایی مازاد و افزایش هزینه‌های آب، برق و گاز و مردم می‌گویند کیفیت و کمیت نان مورد قبول نیست، مسئولان به این مشکلات رسیدگی کنند.

 

 

 

کد خبر 1113158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha