حرکت نیروی دریایی سپاه اقتدار و توان دفاعی ایران را به نمایش گذاشت

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به پیروزی مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در بازپسگیری نفت ایران و توقیف کشتی آمریکا گفت: حرکت نیروی دریایی سپاه اقتدار و توان دفاعی ایران و نیز حقارت آمریکا را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۱۴ آبان) در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان، با اشاره به ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اظهار کرد: در یوم الله ۱۳ آبان یکی از رویداد‌های مهم تاریخ انقلاب رقم خورد که در آن ایرانیان از ثروت، اموال، جان و فرزندان خود برای سرافرازی ایران اسلامی  گذشتند.

 

امام جمعه آبادان افزود: این نیز مسئله ای است که رژیم صهیونیستی را تا به امروز انگشت به دهان گذاشته است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان و مستکبران داخلی و خارجی ایران اسلامی نتوانستند و نمی توانند این کشور، ملت و مردم انقلابی را به زانو در بیاورند تصریح کرد: این موضوع نتیجه ایستادگی مردم انقلابی ایران اسلامی است؛ ما در روز ۱۳ آبان با تسخیر لانه جاسوسی به دنیا فهماندیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

حجت‌الاسلام غبیشاوی خواستار ساماندهی حقوق‌ های نجومی مدیران کشور شد و اضافه کرد: تحریم ها بر ایران اثربخش نبوده اما مشکلات داخلی از جمله حقوق‌ های نجومی و برخی بی کفایتی‌ های مسئولان سفره مردم را کوچک کرده است که از دولت انقلابی انتظار داریم با اشرافی‌ گری و حقوق‌های نجومی برخورد کند و مسئولان نیز به جای چسبیدن به میز، فکر خدمت به ملت باشند.

 

وی با اشاره به اینکه باید مسئله حقوق و معاش مسئولان در کشور بررسی شود ابراز کرد: متاسفانه اشرافی گری و اصراف در بیت المال به مشکلات معیشتی مردم افزوده است و تحریم‌ های ظالمانه علیه کشور ما نیز قابل قیاس با ضربه‌ای که عده‌ای از مسئولان به کشور می زنند، نیست.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه یک مدیر باید برای رضای خدا و حل مشکلات خلق الله کار کند نه برای کسب حقوق و منسب‌ های نجومی اذعان کرد: مدیران باید شعاری کار کردن را کنار بگذارند؛ شهدای اسلام جنگیدند و از جان خود گذشتند و ظاهر سازی هم نمی کردند. 

 

وی تاکید کرد: منطق ما منطق اسلام است، یعنی دوری از تجمل گرایی، درد مردم را دانستن، جهادی کار کردن و تلاش برای آینده بهتر کشور؛ شهدای ما این منطق را داشتند و ما امروز باید از فرامین، ولی فقیه و مقام معظم  رهبری پیروی کنیم.

 

حجت الاسلام غبیشاوی به حقارت آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا خود را مالک ثروت مردم و جهانیان می‌داند اما بارها برابر ایران به حقارت رسیده است؛ آنها خود را یک ابرقدرت و در راس تمام کشورهای جهان می‌ دانند، اما ضربه‌ های پی‌ در پی ایران اسلامی به این رژیم تروریستی مانند درهم کوبیدن پایگاه عین الاسد در عراق، دستگیری افسران آنها در دریا و نقش بر آب کردن نقشه هایشان، هیمنه آنها را در هم شکسته است.

 

وی همچنین با اشاره به پیروزی مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در بازپسگیری نفت ایران و توقیف کشتی آمریکا عنوان کرد: آمریکایی‌ ها در منطقه دریایی ما امکان ادامه حضور ندارند ضمن اینکه دوران ترس ملت‌ ها با حرکت ناوها تمام شده است؛ امروز توان دفاعی ما با تمام دنیا برابری می کند.

 

امام جمعه آبادان بیان کرد: خیلی از کشورها سلاح‌های پیشرفته‌ تری نسبت به ایران دارند اما روحیه دفاعی مانند غیور مردان ایران را ندارند، خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هوشیاری همواره از اعتبار و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال دفاع است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز با تلاش سربازان جان برکف ایران اسلامی، توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان یکی پس از دیگری در حال خنثی شدن است.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه اقتدار نظام را به استکبار نشان داد یاد آور شد: حرکت نیروی دریایی سپاه اقتدار و توان دفاعی ایران و نیز حقارت آمریکا را به نمایش گذاشت.

 

کد خبر 1113178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha