پرداخت بیش از ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در سیستان و بلوچستان 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۸۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات از سال گذشته تاکنون به متقاضیان نوسازی واحدهای مسکونی مستقر در بافت فرسوده استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، عطاء اله  اکبری ظهار داشت: اعطای تسهیلات در بافتهای فرسوده از محل قرارداد عاملیت توام با بدون سپرده و اوراق ممتاز به اشخاص حقیقی حقوقی جهت احداث واحدهای مسکونی اعطاء می گردد.

 

وی گفت: در این راستا از سال گذشته تاکنون ۸۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۱۰۳ متقاضی بافت فرسوده سیستان و بلوچستان داده شده است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اشخاص حقیقی (ساکنین در بافت فرسوده شهری) که بخواهند برای نوسازی مسکن خود اقدام کنند می‌توانند علاوه بر تسهیلات از محل قرارداد عاملیت ۸۰ میلیون تومانی با نرخ ۹ درصد، ۴۰ میلیون تومان از محل منابع بدون سپرده با نرخ ۱۸ درصد و ۲۰میلیون تومان اوراق ممتاز با نرخ سود ۱۶ درصد استفاده کنند که در مجموع این مبلغ به ازای هر واحد۱۴۰ میلیون تومان است.  

 

اکبری افزود: همچنین سقف تسهیلات اعطایی به سازندگان حرفه‌ای که بخواهند با استفاده از فناوری‌های نوین برای ساخت واحد مسکونی در مناطق بافت فرسوده سیستان و بلوچستان اقدام کنند ۲۲۰ میلیون تومان است.

کد خبر 1113240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha