اعلام آمادگی امام جمعه ماهنشان برای رونق بخشی به فعالیت کانون های مساجد

حجت الاسلام اکبری به فعالیت ۲۴ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ماهنشان اشاره و برای رونق بخشی به فعالیت این مراکز اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه ماهنشان در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ضمن اشاره به فعالیت حوزه های علمیه خواهران و برادران در شهرستان ماهنشان گفت: کمک های مومنانه و توزیع گوشت در بین نیازمندان توسط کانون های مساجد اقدام قابل توجهی است که لازم است استمرار یابد.

 

حجت الاسلام علی اکبری به فعالیت 24 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ماهنشان اشاره و برای رونق بخشی به فعالیت این مراکز اعلام آمادگی کرد.  

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید از بین افراد جوان و فعال انختاب شود، گفت: ما در حال حاضر در جنگ تمام عیار فرهنگی با دشمن هستیم و برای پیروزی در جنگ نرم نیازمند فرمانده هان فرهنگی جوان و پرانرژی هستیم.

به گفته امام جمعه ماهنشان، در مصلای نماز این شهرستان مکانی برای نگهداری از شیرخوارگان و خردسالانی که والدین آنان برای اقامه نماز جمعه حاضر می شوند، آماده شده است که برای این کودکان نیز برنامه های فرهنگی و حفظ قرآن کریم برگزار می شود.

 

حجت الاسلام اکبری، از دفتر امام جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یاد کرد وگفت: ائمه جمعه باید دغدغه فرهنگی داشته باشند و سبک زندگی اسلامی را در جامعه جاری کنند.

 

امام جمعه ماهنشان از تشکیل گروه نمایشی بچه های مسجدی در مصلای نماز جمعه این شهرستان خبر داد و گفت: این گروه نمایشی در مناسبت ها و برنامه های مختلف، هنرنمایی می کنند.

 

در پایان این دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان یک جلد تفسیر همراه به امام جمعه ماهنشان اهدا کرد.

کد خبر 1113283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha