همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی در گلستان برگزار می‌شود

اولین همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با الگوی رویکرد سوم در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «فاطمه میررسولی» گفت: اولین همایش نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی با الگوی رویکرد سوم با همت دانشگاه فرهنگیان و بسیج اساتید در گلستان برگزار می‌شود.

 

مسئول کمیته فرزندآوری و تربیت کودکان در تمدن نوین اسلامی با الگوی رویکرد سوم در خصوص اهداف این همایش، افزود: نقش و جایگاه بانوان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، نقش جایگاه بانوان در شکل‌گیری جامعه اسلامی، نقش و جایگاه بانوان در شکل‌گیری دولت اسلامی و نقش و جایگاه بانوان در رسیدن به تمدن نوین اسلامی از اهداف این همایش است.

 

وی،جلوه های طهارت ظاهر و باطن والدین در تربیت کودکان، تحلیل زیبای قرآن و روایات در ارزش فرزند و فرزندآوری، جمعیت، فرزندآوری و تعالی خانواده، چالش های فرزندآوری و پدیده سالمندی، اسلامی سازی علوم، سلامت باروری و فرزندآوری، راهکارهای افزایش جمعیت و فرزندآوری، نقش جمعیت خانواده بر ابعاد روانی فرزندان و اسلام و سیره ناب در مسئله جمعیت و فرزندآوری را از محورهای یان همایش برشمرد.

 

میررسولی افزود: فرزندآوری یکی از مباحثی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارد و اگر به آن توجه نشود با بحران پیری مواجه خواهیم شد.

 

وی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش را تا (۳۰ آبان) اعلام کرد و گفت: این همایش (۱۷ آذر) برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1113341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha