یادواره شهدای کانون مسجد قمر بنی هاشم(ع) نکا برگزار می شود

سلیمانی از برگزاری یادواره شهدا با مشارکت کانون فرهنگی هنری مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرستان نکا، هیات امنا و پایگاه بسیج این مسجد خبر داد.

«ابوذر سلیمانی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در پیشبرد و ترویج سیره و فرهنگ شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان اثرگذار است و کانون مساجد در این بخش با تمام توان پای کار است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرستان نکا افزود: انتقال فرهنگ شهید و شهادت به جامعه از برنامه های مهم کانون مساجد است که در این راستا با تمام توان پای کار ارزش های انقلاب ایستاده ایم تا نسلی در راستای ارزش های اسلام و انقلاب تربیت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: همه ما در قبال شهدا مسئولیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از اموری است که نباید به فراموشی سپرده شود و باید در این راستا استمرار داشته باشیم.

 

سلیمانی از برگزاری یادواره شهدا با مشارکت کانون فرهنگی هنری مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرستان نکا، هیات امنا و پایگاه بسیج این مسجد خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با سخنرانی حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر و با نوای صادق آهنگران و شاعر آیینی محمدزمان گلدسته برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرستان نکا، زمان برگزاری یادواره این مسجد را شنبه 15 آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء عنوان کرد و یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار، مقاومت و خودباوری از مهم‌ترین راهها برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است که باید در این راه ثابت قدم باشیم.

کد خبر 1113343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha