کانون کتابخوانی راوان در شهرستان بروجن راه اندازی شد

اسداللهی از افتتاح کانون کتابخوانی راوان در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: این کانون با هدف اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با هدف کشف و پرورش نوجوانان و جوانان مستعد در حوزه کتاب و کتابخوانی راه اندازی شده است.

«علی اسداللهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون کتابخوانی راوان وابسته به انجمن نویسندگان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن افتتاح شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: این کانون با هدف اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با هدف کشف و پرورش نوجوانان و جوانان مستعد در حوزه کتاب و کتابخوانی افتتاح و آغاز به کارکرد.

 

وی یادآور شد: کانون کتابخوانی راوان، زیر نظر انجمن نویسندگان شهرستان بروجن فعالیت خود را به صورت گسترده و جلسات هفتگی آغاز و به نقد و بررسی کتب فاخر و نویسندگان بنام ایرانی و خارجی می پردازد.

 

اسداللهی گفت: کانون کتابخوانی راوان شهرستان بروجن، چهارشنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ پذیرای علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی است.

 

خاطرنشان می شود: محمدرضا بنائیان، طاهره حیدریان، تعدادی از اعضای انجمن نویسندگان، انجمن خرد و اعضای کانون کتابخوانی راوان حضور داشتند.

 

کد خبر 1113345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha