گرامیداشت مجازی سالگرد شهادت سرلشکر خلبان «غفور جدی اردبیلی» برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: گرامیداشت مجازی سالگرد شهادت سرلشکر خلبان «غفور جدی اردبیلی» به همت فعالان کانون های مساجد در صفحه اینستاگرامی برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: گرامیداشت مجازی سالگرد شهادت سرلشکر خلبان «غفور جدی اردبیلی» به همت فعالان کانون های مساجد در صفحه اینستاگرامی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این مراسم معنوی روز دوشنبه 17 آبان ماه از ساعت 19 در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: برنامه خاطره گویی و معرفی شهید والامقام سرلشکر خلبان «غفور جدی اردبیلی» با سخنرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و میهمانان ویژه از جمله بخش های مختلف این مراسم مجازی خواهد بود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: علاقمندان برای مشاهده این برنامه معنوی می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرامی کانون های مساجد به نشانی اینترنتی https://www.instagram.com/bakhish98?r=nametag مراجعه کنند.

 

وی اذعان داشت: البته در این مراسم یادبود ارتحال برادر شهید «رحیم جدی» که از داوران ممتاز بین المللی کشتی بودند، نیز برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم معنوی به صورت مجازی برگزار می شود و از همه علاقمندان آن شهید بزرگوار دعوت می شود تا از طریق مجازی در این مراسم شرکت کنند.

 

سقاء عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و فعالان کانون مساجد در برابر این منویات احساس تکلیف می کنند و چنین برنامه های  معنوی در همین راستا تدارک دیده می شود.

 

کد خبر 1113365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha