دستگیری سارق مزارع و باغات در سنندج

فرمانده انتظامي استان کردستان از دستگيري سارق سابقه‌دار مزارع و باغات با کشف ۳۲ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردارعلی آزادی فرمانده انتظامي استان کردستان اظهار داشت:‌ در پي وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان سنندج، بلافاصله رسيدگي به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان سنندج قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان سنندج پس از انجام اقدامات پلیسی متهم را هنگام سرقت شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه متهم در اظهارات خود به 32 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

 

سردار آزادی با اشاره به دستگیری دو نفر مالخر اضافه کرد: همکاری شهروندان با پلیس زمینه ساز کاهش جرایم مختلف می‌شود و از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.

 

تقدیر فرمانده انتظامی استان کردستان از پلیس وظیفه شناس شهرستان سنندج

 

فرمانده انتظامی استان همچنین از مأمور وظیفه شناس پلیس شهرستان سنندج به دلیل نجات جان نوزاد 9 ماهه قدردانی کرد و گفت: اقدام شجاعانه و به موقع این مأمور فداکار نمادي ارزشمند از همدلي، احساس مسئوليت، پيوند با همنوع و خالص‌ترين نمونه نوع دوستي را به نمايش گذاشت.

 

سردار آزادی خاطر نشان کرد: يکي از شاخصه‌های پليس در تراز انقلاب اسلامی، ایثار و از جان گذشتی مأموران برای تامین نظم و امنیت شهروندان است که این مهم را با الگوسازی و کمک به همنوع به خوبی در کارکنان انتظامی استان کردستان می‌توان مشاهده کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در بین دستگاه های مختلف حکومتی بیشترین ارتباط را با مردم دارد، از این رو هر گونه رفتار مأموران انتظامی در ارتباط با شهروندان موجب قضاوت آنها نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

 

گفتنی است؛ این مأمور فداکار چندی پیش با  اقدام به موقع و هوشمندانه خود مانع از وقوع حادثه ناگوار برای نوزاد 9 ماهه سنندجی شد که این اقدام فداکارانه موجب خرسندی و رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس استان شد که در همین راستا سردارعلی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان از اقدام این مأمور فداکار با اهداء لوح و هدایائی تقدیر و تجلیل کرد.

 

کد خبر 1113412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha