تحویل شصت و هشتمین فرش اهدایی بانوان بشرویه به عتبات عالیات

خاکی نژاد گفت: شصت و هشتمین قالی بافته شده توسط بانوان قالیباف و عاشق اباعبدالله الحسین(ع) شهرستان بشرویه در کارگاه الزهرا جهت تحویل به ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان بُرش خورد.

«علی اکبر خاکی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: شصت و هشتمین قالی بافته شده توسط بانوان قالیباف و عاشق اباعبدالله الحسین(ع) شهرستان بشرویه در کارگاه الزهرا برش خورد.

 

مسئول ستادعتبات شهرستان بشرویه در ادامه بیان کرد: این، فرش مزین به پرچم متبرک قمر منیر بنی هاشم ابوالفضل العباس (ع) است که برش خورده و تحویل ستاد عتبات شهرستان بشرویه شده است.

 

خاکی نژاد گزارشی از فرش های بافته شده در کارگاه های شهری و روستایی این شهرستان در سال جاری ارائه داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 تخته فرش به ارزش 40 میلیون تومان به ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط قالیبافان این شهرستان اهدا شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال جاری نیز قالیبافان روستاهای غنی آباد و باغ روستای کرند و موردستان این شهرستان سه تخته فرش 6 متری به ارزش 45 میلیون تومان به ستاد عتبات عالیات اهدا کردند.

 

خاکی نژاد ادامه داد: طی این مدت پنج تخته فرش کوچک ۶۵۰ و ۶۰۰ و ۳۶۰ خفت در روستای غنی آباد شهرستان بشرویه به ارزش 22 میلیون تومان بافت و اهدا شده است.

 

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان بشرویه به بافت و اهدای ۲ تخته تابلو فرش اشاره کرد و گفت: این تابلوفرش ها با طرح های «ان یکاد» و «ضامن آهو» توسط قالیبافان و هنرمندان بشرویه و بخش ارسک به ستاد عتبات اهدا شده است.

 

 

کد خبر 1113439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha