صدور شناسنامه سلامت روان با هدف برخورداری مددجویان کمیته امداد فارس از مشاوره های رایگان

بذرافشان گفت: طی هفت ماه گذشته ۲۱ هزار و ۳۳۵ شناسنامه سلامت روان برای مددجویان استان فارس صادر شده است و مددجویان برای دریافت مشاوره های رایگان با پر کردن پرسشنامه سلامت روان غربالگری می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (شنبه 15 آبان) با اشاره به صدور و تکمیل شناسنامه سلامت روان برای مددجویان کمیته امداد فارس در جمع خبرنگاران گفت: طی هفت ماه گذشته 21 هزار و 335 شناسنامه سلامت روان برای مددجویان استان فارس صادر شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: مددجویان برای دریافت مشاوره های رایگان کمیته امداد فارس در زمینه های تحصیلی، ازدواج، شغلی و ... با پر کردن پرسشنامه سلامت روان غربالگری می شوند.

وی اضافهه کرد: هر یک از مددجویان پس از غربالگری با هدف پیشگیری و کنترل اختلالات روان و افزایش بهداشت جامعه از خدمات مشاوره رایگان کمیته امداد به صورت گروهی و فردی بهره مند خواهند شد.

مدیر کل کمیته امداد فارس از ارائه مشاوره به خانواده های زندانیان تحت پوشش نیز خبر داد و عنوان کرد: در هفت ماهه گذشته 6 هزار و 348 مشاوره فردی و 2 هزار و 867 مشاوره گروهی تحصیلی، مشاوره ازدواج و مشاوره ویژه خانواده های زندانی به مددجویان ارائه شده و 469 مورد مشاوره شغلی نیز به مددجویان ارائه شده است.

بذرافشان تاکید کرد: تمامی این مشاوره ها به صورت رایگان و به صورت حضوری و مجازی و توسط 78 مشاور به مددجویان استان ارائه شده است.

کد خبر 1113450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha