تبیین و بررسی سوره انسان توسط امام جماعت مسجد قدس در کانون فهما رهروان شهدا

عسگری گفت: در نشست تفسیر قرآن کریم کانون فهما رهروان شهدا آیه دهم سوره انسان به وسیله امام جماعت مسجد قدس شرح و تفسیر شد.

علی عسگری مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان شهدا در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: نشست هفتگی تفسیر قرآن کریم و درس اخلاق حجت الاسلام جوادی امام جماعت مسجد قدس در این کانون جمعه شب ها همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

وی افزود: با توجه به ضرورت برگزاری کلاس های درس اخلاق به صورت مستمر در محله و کانون فرهنگی و هنری رهروان شهدا برگزاری آن در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فهما رهروان شهدا عنوان کرد: در نشست شب گذشته تفسیر قرآن کریم، آیه دهم سوره مبارکه انسان توسط حجت الاسلام جوادی بررسی و پیام های این آیه شرح و تفسیر شد.

 

عسگری خاطرنشان کرد: همچنین در جلسات قبل نیز  پیام های آیات ششم، هفتم و چهاردهم سوره «علق» مورد بررسی و تفسیر قرار گرفته بود.

 

وی خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی و هنری علاوه بر درس اخلاق، برنامه های دیگری نیز به صورت هفتگی برگزار می کند که از جمله آن تفسیر نهج البلاغه است که قدمت چندین ساله دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رهروان شهدا ادامه داد: همچنین کلاس های دیگری همچون تفسیر قرآن، سخنرانی های مذهبی، قرائت روزانه قرآن کریم و... نیز در این کانون فرهنگی و هنری به صورت مستمر انجام می شود.

 

عسگری در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این برنامه که جمعه شب ها همزمان با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری رهروان شهدا برگزار می شود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

گفتنی است کانون فهما رهروان شهدا به آدرس تهران خیابان طالقانی غربی بین وصال و فلسطین مسجد قدس واقع گردیده است.

کد خبر 1113479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha