لزوم تقویت طرح شهید سلیمانی/ مجوز بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها داده شده است

خلیلیان بر لزوم تقویت طرح شهید سلیمانی پیش از بروز پیک بعدی جهت مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: مجوز بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها داده شده و به محض اینکه دانشگاه‌ها آمادگی داشته باشند امکان بازگشایی حضوری این مراکز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (شنبه ۱۵ آبان) در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه روند واکسیناسیون در سطح کشور به گونه‌ای پیش می‌رود که جامعه هدف تا حد مطلوبی تحت پوشش قرار خواهد گرفت و به تدریج فعالیت‌های جامعه عادی سازی می‌شود. 

 

استاندار خوزستان افزود: آنچه که مهم است و تمرکز ما باید بر آن باشد رعایت پروتکل هاست و بنابراین بایستی حتماً این موضوع را در دستور کار قرار دهیم چرا که اگر شرایط جامعه و فعالیت‌ها عادی شود و حتی پوشش واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی هم برای جامعه هدف تحقق پیدا کند اما عدم رعایت پروتکل‌ها می‌تواند شرایط نامناسبی را از نظر این بیماری برای جامعه به دنبال داشته باشد. 

 

وی اضافه کرد: مجوز بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها داده شده و به محض اینکه دانشگاه‌ها آمادگی داشته باشند امکان بازگشایی حضوری این مراکز وجود دارد. 

 

خلیلیان ابراز کرد: هدف ما این است که فعالیت‌های دانشگاه به صورت حضوری انجام شود و امیدواریم بتوانیم در خوابگاه‌ها شرایط را مهیا کرده و بدین منظور پوشش واکسیناسیون را گسترش دهیم و دانشجویان و کادر آموزشی بتوانند فعالیت‌های حضوری خودشان را آغاز کنند.  

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین لازم است طرح شهید سلیمانی پیش از بروز پیک بعدی تقویت شود تا در زمان پیک آینده بتوانیم شرایط را بهتر مدیریت کنیم. 

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: ضمن تشکر از فرهنگیان که تلاش بسیار خوبی برای توسعه واکسیناسیون و انجام آن در مدارس داشتند قرار شد که با انجام فراخوان کار تکمیلی در این زمینه انجام شود.

 

کد خبر 1113485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha