ضرورت توجه به اقتصاد درون زا لازمه شرایط کنونی جامعه است

افشارچی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ما باید به اقتصاد درون‌زا توجه کنیم، گفت: دولت امروز چاق شده است و کارمندان زیادی دارد پس باید از نیروهایی استفاده شود که به استقلال اعتقاد دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار زنجان اظهار کرد: کسی که در جمهوری اسلامی مسئولیت می پذیرد خود را در معرض قضاوت مردم قرا می دهد از اینرو باید تلاش کنیم تا از برکات خدمت برای آخرت استفاده کنیم.

 


محسن افشارچی بر ضرورت حضور مسئولان در میان مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با مردم باشند و مشکلات اقشار مختلف را حل کنند و بایستی نسبت به تمام افراد نقاط دور و نزدیک احساس مسئوليت کنیم.

 

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: به منظور تعیین وضعیت استان در شروع مسئولیت دولت فرم هایی تهیه شده است تا بتوانیم هدف گذاری درستی داشته باشیم.

 

وی بر ضرورت روحیه فسادستیزی مدیران استان تاکید کرد. و افزود لازم است تا از نیروهایی استفاده شود که به استقلال دولت از محل ظرفیت درونی معتقد باشند.

 

به گفته وی، فساد صرفا مسئله پول نیست و باید عدالت درباره همه رعایت شود و نباید اینطور باشد که شخص نفوذدار کارش به خوبی پیشرفت‌ کند و آن کسی که دسترسی ندارد، جا بماند.

 

 

استاندار زنجان با تاکید بر هماهنگی بین دستگاهی در استان گفت: نباید شاهد نارضایتی مردم از مدیران باشیم و مدیران دستگاه های اجرایی باید برای حل مشکلات مردم آماده باشند.

 

فرماندار جدید زنجان نیز اظهار کرد: 30 سال در وزارت کشور و اقصی نقاط استان به عنوان مدیر و دستگاه نظادتی و حاکمیتی خدمت کردم.

 

پرویز خالقی با اشاره به اینکه مرکز استان را مدیریت می کنیم ولی در شهرستان ها نماینده ای تعیین می کنیم تا پاسخگو باشد، گفت: مرکز استان تنه درخت محسوب می شود و لازم است تا از مدیران توانمندی در مرکز استان استفاده شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه اهل حواشی نیستم، گفت: خدمتگزاری به مردم تنها اصل مدیران باشند، تعهد تخصص، کارآمدی و همراه بودن با برنامه های دولت از شاخصه های یک مدیر انقلابی است.

 


فرماندار سابق زنجان نیز در سخنانی با اشاره به عملکرد چهار ساله خود گفت: موفقیت دانش آموزان در کنکور و کسب رتبه زیر 10 زنجان در سطح کشوری اتفاق خوبی در زنجان بود.

 

رضا عسگری به موفقیت دانش آموزان در المپیادهای علمی اشاره کرد و گفت: دستاوردهای خوبی به برکت انقلاب در سنوات گذشته شاهد بودیم.

 

وی ادامه داد: در طول انقلاب خدمتگزاران بسیاری روی کار آمده و برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کردند؛ این پیشرفت ها در برابر مقاومت دشمن و سنگ اندازی ها محقق شده است.

کد خبر 1113491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha