شهرداری ها باید با نهادهای فرهنگی در ارتباط باشند

کهندل با اشاره به اینکه آنچه در شهر و شهرداری ها مغفول مانده فعالیت های فرهنگی است، گفت: شهرداری ها باید با نهادهای فرهنگی در ارتباط باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «پرویز کهندل»، امروز (شنبه ۱۵ آبان) در آیین تکریم و معارفه شهردار جهرم با تاکید بر لزوم پایبندی بر باورهای دینی، گفت: باید در نوشتار و در گفتار صداقت داشته باشیم.

 

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس با اشاره به اینکه صداقت و امانت داری هسته دین است، افزود: اگر اهتمام در انجام امور مردم نداشته باشیم اسم خود نمی توانیم مسلمان بگذاریم.

 

وی با تاکید بر اینکه هر چیزی که حیات مردم را تعدیل کند خلاف حقوق بشر است، عنوان کرد: اگر حیات نداشته باشیم امکانات رفاهی خوب به دردمان نمی‌خورد.

 

کهندل با تاکید بر اینکه سعی کنیم بیشترین جمعیت شهرمان را شهروندان تشکیل دهند نه شهرنشین ها، تصریح کرد: رسیدن به حقوق شهروندی از انجام تکلیف شهروندی می گذرد.

 

وی همچنین ترافیک را معضلاتی دانست که مردم شهرها را اذیت می‌کند و عین حال گفت: همچنین از بزرگترین معضل شهرها وجود پسماند است.

 

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس با تاکید بر اینکه حقوق شهروندی در دست مردم است و مردم باید آن را احیا کنند، اذعان کرد: آنچه در شهر و شهرداری ها مغفول مانده فعالیت های فرهنگی است.

 

وی با اشاره به اینکه اینکه کار فرهنگی نصب پرچم مشکی در عزا و پرچم های رنگارنگ در جشن ها نیست، تاکید کرد: شهرداری ها باید با نهادهای فرهنگی در ارتباط باشند و مردم را با حقوق و تکلیف خود آشنا کنند.

 

کد خبر 1113503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha