جهت ایجاد اشتغال باید از ظرفیت کشاورزی و دامپروری دزفول استفاده کرد

آوایی گفت: دزفول قطب کشاورزی و دامپروری است و باید در این حوزه در جهت ایجاد اشتغال جوانان منطقه استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سید احمد آوایی» در آیین کلنگ زنی مجتمع دامپروی ۴۰۰ راس دامی در شهر امام دزفول اظهار کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار، پس از پیگیری های انجام شده توسط شهرداری شهر امام از یکی از شرکت های کشت و صنعت دزفول خریداری و پس از اخذ مجوزهای لازم جهت احداث مجتمع دامپروی عملیات اجرای آن کلنگ زنی شد.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: دزفول قطب کشاورزی و دامپروری است و باید در این حوزه در جهت ایجاد اشتغال جوانان منطقه استفاده کردو

 

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی امروز اجرای چنین طرح‌ هایی برای ایجاد رونق اقتصادی بسیار ضروری است لذا حمایت از سرمایه‌گذاران در این حوزه باید به صورت مستمر انجام گیرد.

 

آوایی ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد بهره‌برداری و راه‌اندازی این مجموعه باشیم که نتیجه آن قطعا افزایش چندین برابری طرح های این چنینی در سطح شهرستان است و باعث افزایش تامین گوشت و شیر در منطقه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به وسعت ۱۱ هکتاری این مجموعه امکان افزایش ظرفیت آن در آینده وجود دارد و بدون شک راه اندازی چنین طرح هایی و نظارت مستمر بر پایداری این طرح ها باعث تقویت و توسعه بنیه های اقتصادی در این شهرستان و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در منطقه می شود.

 

کد خبر 1113509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha