اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرستان هلیلان

استاندار ایلام از اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرستان هلیلان در سفر رئیس محترم جمهور به این استان خبر داد و گفت: در مجموع یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنکار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد نوذری» روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا با اشاره به سفر رئیس محترم جمهوری به ایلام و توجه ویژه دولت به منطقه محروم هلیلان اظهار کرد: در مجموع یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و  ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات ماحصل اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان بود.

 

 استاندار ایلام از توجه و عنایت ویژه رئیس محترم جمهوری به منطقه محروم هلیلان در استان خبر داد و گفت: اعتبارات بسیار خوبی برای این شهرستان اختصاص یافته است.             

 

وی تاکید کرد: اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال به طرح ایستگاه پمپاژ کهره، ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل ایستگاه پمپاژ میدر، ۴۰ میلیارد ریال برای پل جزمان و رقم قابل توجهی تسهیلات از جمله این مصوبات بود.

 

نوذری، اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده های روستایی، اختصاص اعتبار برای احداث بیمارستان محلی ۲۰ تختخوابی از محل  اعتبارات بنیاد مستضعفان، تجهیز تمام مراکز درمانی ظرف چند ماه آینده، گازرسانی به ۱۳ روستا از ۲۰ روستای این شهرستان و تکمیل هنرستان هشت کلاسه از دیگر مصوبات برای این شهرستان بود است.

 

وی گفت: بنای توسعه نقد منصفانه است اما نقد مغرضانه و بدون پشتوانه برای تخریب سیاسی پذیرفتنی نیست، بیش از یک سال و نیم است که قرارگاه کرونا در استان فعال است و در کنار آن کارگروه رسانه ای و کارگروه امنیتی و اجتماعی نیز نزدیک ۲ سال است در استان فعال است.

 

نوذری  خاطرنشان کرد: نگاه ما باید به توسعه باشد، نقد باید چارچوب داشته باشد و حرمت انسانها حفظ شود.

کد خبر 1113521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha