۱۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان ایلام بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حال حاضر تعداد ۱۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت‌های مربوطه به آنان در حال طی شدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد کریمیان» روز شنبه در جلسه ستاد کرونا در ایلام اظهار کرد: ۸۱۲ هزار و ۶۷۷ دوز تعداد واکسن دریافتی در استان ایلام بوده است، تا امروز کل واکسیناسیون انجام شده در استان تعداد ۶۵۲ هزار و ۵۳۹ دوز بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: واکسیناسیون نوبت اول انجام شده تعداد ۳۸۱ هزار و ۷۷۹ دوز و واکسیناسیون نوبت دوم انجام شده ۲۷۰ هزار و ۲۸ دوز بوده است.

 

کریمیان اظهار کرد: درصد پوشش واکسیناسیون جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال در استان میزان ۷۶ درصد است و درصد پوشش واکسیناسیون نوبت اول در استان ۸۱.۳ درصد و درصد پوشش کامل واکسیناسیون در استان ۵۷.۵ درصد است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت‌های مربوطه به آنان در حال طی شدن است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام عنوان کرد: گر چه در کشورهای همسایه‌مان ویروس کرونای دلتا پلاس رویت شده و در حال مبتلا کردن مردم این کشورها می‌باشد، خوشبختانه در کشورمان ویروس دلتا پلاس هنوز رویت نشده است.

 

وی گفت: آمار مربوط به شیوع بیماری کرونا در کشور در حال کاهش است اگرچه در برخی از استان‌ها همچون استانمان هنوز آمارها ناپایدار است.

کد خبر 1113522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha