لزوم تشکیل نمایندگی شورای فضای مجازی در مازندران/رفع دغدغه های فرهنگی نیازمند هم گرایی مسئولان است

حجت الاسلام محمدی لائینی خواستار حمایت های ویژه دولت سیزدهم از شورای فرهنگ عمومی شد و گفت: همچنین باتوجه به حساسیت فضای مجازی و میزان جرائم اینترنتی می طلبد نمایندگی شورای فضای مجازی در استان مازندران ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی»  امروز(۱۵آبان) در گردهمایی ملی روسا و دبیران  شورای فرهنگ عمومی مراکز استان ها از طریق فضای مجازی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به‌عنوان یکی از دو نمایندگان برتر ولی فقیه و روسای فرهنگ عمومی اظهار کرد: این برنامه با هدف تقویت شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: روز ۱۴ آبان، سالروز تشکیل اولین حکومت علویان در این استان و همچنین سالروز انتصاب این حقیر به‌عنوان سرباز مقام معظم رهبری در مازندران است.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: در طی دو سال گذشته، حوزه گردشگری، فضای مجازی، عفاف و حجاب و خانواده را در اولویت دستورات شورا قرار دادیم و سعی کردیم پیگیری جدی صورت بگیرد. همه باید برای رفع این مشکلات تلاش کنیم و مسئولان هم گرایی داشته باشند و تا زمانی که این مقولات تبدیل به دغدغه عمومی نشود، نمی توانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

 

 

وی با بیان اینکه از اینکه استان رتبه نمونه در این بخش کسب کرد خیلی مهم نیست، تاکید کرد: آنچه مهم است انتظار ما از مسئولان در رابطه با جدی گرفتن شورای فرهنگ عمومی است، چرا که حوزه فرهنگ جنگ اصلی ما است.

 

 

این مسئول یادآور شد: یکی از خلاها در این جنگ فرهنگی خلا قانونی است، در جلسه‌ای با فرماندهی ناجا در رابطه با مسئله سگ گردانی اظهار استیصال کردند، چرا که این سگ های ولگرد نیستند چند میلیونی هست و کلی هزینه دارند‌.

 

وی اذعان کرد: امید است که ما در این دولت حمایت های بیشتری دریافت کنیم ظرفیت در دستگاه های فرهنگی بسیار بالا است که امیدواریم بتوانیم استفاده درستی داشته باشیم، شورای فضای مجازی در مازندران نمایندگی ندارد که باتوجه به حساسیت فضای مجازی و میزان جرائم اینترنتی می طلبد  از جانب شورای عالی مجازی نمایندگی شورای فضای مجازی در استان مازندران ایجاد شود.

کد خبر 1113531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha