۳ کهگیلویه و بویراحمدی دیگر تسلیم کرونا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید۱۹ استان به هزار نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، سه هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌ پناه» عصر امروز (15 آبان ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 222 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد، 96 بیمار کرونایی قطعی بوده و 12 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد، 78 هزار و 590 نفر بهبود یافته گزارش شده ناست.
 

وی اذعان داشت: امروز 594 نمونه پی سی آر از آزمایشگاه های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت دریافت شد که حدود  ٣٢ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و چرام( ٦٥ درصد موارد مثبت) می باشند.

 

یزدان پناه یادآور شد: همچنین از 56 نمونه رپید تست انجام شده 11 درصد موارد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های لنده و کهگیلویه هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: همه شهروندان در قبال اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و موازین بهداشتی مسئول هستند و باید به سایر اشخاصی که نسبت به این موارد بی‌توجه هستند تذکر و هشدار بدهند و در صورت عدم رعایت، ناگزیر دوباره به وضعیت قرمز باز خواهیم گشت که در آن شرایط دوباره با تشدید محدودیت ها و تعطیلی صنوف و سایر فعالیت ها مواجه خواهیم شد.

 

وی گفت: همچنین لازم است که همه شهروندان در اولین فرصت واکسیناسیون خود و خانواده خود را تکمیل کنند تا در موج های بعدی دچار فرم شدید بیماری و مرگ و میر نشوند.

کد خبر 1113552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha