طرح سه شنبه های تکریم از  فعالیت های رواق همدلی کانون های مساجد است

محمدی، گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم از جمله فعالیت های رواق همدلی کانون های مساجد و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار برگزار می شود.

بهمن محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون های مساجد همواره در دل مساجد در حال فعالیت هستند.

 

مسئول کانون نبی رحمت روانسر  افزود: در کنار برگزاری نماز جماعت و خطبه نماز جمعه کلاس های قرآن و تفسیر، اخلاص و تربیتی بصورت همگانی و در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد:برگزاری کلاس های مختلف از طریق بسیج و پایگاه بسیج مسجد ، برگزاری  کلاس های  صالحان و بسیج  از برنامه های دیگر این کانون است.

 

محمدی تصریح کرد:طی چند هفته گذشته در سطح روستا برنامه ای تحت عنوان جایزه برای بچه های نماز خوان در رده سنی ۱۵ سال اعلام شد تا هرکس که نماز می خواند از طرف ما جایزه می گیرند هدف از برگزاری این برنامه تشویق نوجوانان به خواندن فریضه نماز است که خوشبختانه در سطح منطقه بازتاب عالی داشت . 

 

مسئول کانون نبی رحمت روانسر  اظهار کرد: در زمان شروع طرح ۵۲ پسر و ۱۴ دختر  شرکت کردند که به افراد زیر ۱۰ جایزه نقدی بهمراه کتاب داستان و به افراد بالای ۱۵ سال هم یک کتاب نوجوانان وهدیه نقدی داده شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در ماه ربیع الاول افزود: با توجه به شرایط حاکم در جامعه و شیوع ویروس کرونا  تمامی مراسمات و جشن های ماه ربیع الاول  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

محمدی با بیان اینکه رویداد فهما باعث مشارکت و اشتیاق بیشتر کانون در برگزاری برنامه ها می شود  گفت: متاسفانه بعلت جابه جایی مسجد  تا کنون موفق به شرکت در این رویدا نشدیم  انشاالله بعد از انتقال به مسجد جدید فعالیت  ها را شروع و در این رویدا بزرگ  شرکت می کنیم. 

 

مسئول کانون نبی رحمت روانسر بااشاره اجرای طرح ملی سه شنبه ها ی تکریم در کانون مساجد خاطر نشان کرد: با همکاری بسیج و جوانان کانون برنامه سرکشی و دیدار با خانواده شهدا برگزار می شود.

 

کد خبر 1113579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha