برگزاری ویژه برنامه پاییزه دوره های قرآنی در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری ویژه برنامه پاییزه دوره های آموزشی قرآن کریم با ارائه مدرک معتبر ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دوره های آموزشی قرآن کریم در رشته های مختلف ویژه گروه های مختلف سنی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: فراخوان ثبت نام دوره های پاییزه نیز در این کانون فرهنگی و هنری آغاز شده و بچه های مسجد می توانند تا اول آذرماه برای شرکت در این دوره ها نام نویسی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی قرآن کریم در سه رشته برگزار می شود، عنوان کرد: این رشته ها شامل روخوانی، روان خوانی و تجوید قرآن کریم است.

 

گواهیان با اشاره به سطح های مختلف این دوره آموزشی، عنوان کرد: قرآن آموزان ابتدا در سطح یک ویژه افراد مبتدی به فراگیری قرآن می پردازند و سطح دوم این دوره نیز ویژه افرادی است که سطح یک را در دوره گذشته با موفقیت سپری کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره ها زیر نظر دارالقرآن «تبیان» آموزش و پرورش جهرم بوده و در پایان نیز به افراد شرکت کننده مدرک معتبر اعطا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان اظهار داشت: بچه های مسجد می توانند برای نام نویسی و شرکت در این دوره ها به مسئول گروه خود مراجعه کنند.

کد خبر 1113623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha