نشست کتابخوان دانش آموزی در فسا برگزار شد

فیروزی گفت: همزمان با روز دانش آموز، نشست کتابخوان ویژه دانش آموزان شهرستان فسا برگزار شد.

«محمدحسین فیروزی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در فسا، گفت: به مناسبت روز دانش آموز، نشست کتابخوان ویژه دانش آموزان شهرستان فسا برگزار شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: این نشست با حضور دانش آموزان علاقمند به کتاب و کتابخوانی و در کتابخانه عمومی «شهروند» شهرستان فسا برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در نشست کتابخوان روز دانش آموز، کتاب های ویژه این قشر از جامعه از سوی برخی از دانش آموزان معرفی شد.

 

فیروزی هدف از برگزاری نشست های کتابخوان را ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب عنوان کرد و اظهار داشت: ترجیح نهاد کتابخانه‌ های عمومی در طرح کتاب‌خوان، رشد کتاب‌خوانی عمومی در جامعه است که منجر به رشد فرهنگ عمومی می شود.

 

فیروزی همچنین در بخش دیگری از این گفتگو عنوان کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا در برنامه ای دیگر با همکاری اداره امور عشایر، میزبان جمعی از برگزیدگان مسابقه ملی «طراحی کتاب‌خانه عشایری» در بازدید از مناطق عشایری «برآفتاب»، «علی آباد» در «میانجنگل» فسا بود و از نزدیک با مناطق فوق و آداب و رسوم عشایر آشنا شدند.

 

وی عنوان کرد:چندی پیش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با مشارکت فب‌لب ایران، مسابقه ملی «طراحی کتاب‌خانه عشایری» را به منظور ارائه طراحی کتاب‌خانه‌ای قابل حمل برای خدمات‌رسانی به عشایر کشور، برگزار کرد.

کد خبر 1113651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha