مسابقه کتابخوانی «نماز» در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می شود

حجت الاسلام دستداده از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «بررسی زمینه ها و عوامل سهل انگاری در نماز» ویژه پرسنل و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی جهرم با همکاری بسیج دانشجویی اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه کتابخوانی با موضوع «نماز» کرده است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این مسابقه کتابخوانی از کتاب «بررسی زمینه ها و عوامل سهل انگاری در نماز» برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: این مسابقه ویژه دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده های آنان بوده و امتیاز فرهنگی جهت اساتید محسوب می شود.

 

حجت الاسلام دستداده با اشاره به اینکه همچنین ۲۴ ساعت امتیاز آموزشی برای پرسنل شرکت کننده در صورت قبولی در این مسابقه لحاظ می شود، عنوان کرد: به تمامی دانشجویان شرکت کننده گواهی حضور در مسابقه اعطا می شود.

 

وی به هدایای برترین های این مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و ادامه داد: هشت جایزه برای دانشجویان و هشت جایزه برای خانواده اساتید و کارکنان به برگزیدگان این مسابقه اهدا می شود.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم عنوان کرد: این مسابقه از ساعت هشت تا 23 روز دوشنبه اول آذرماه همزمان با هفته بسیج به صورت مجازی برگزار می شود.

کد خبر 1113682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha