برگزاری دوره مجازی « سدید » در هرمزگان/۲۰ آبان آخرین مهلت ثبت نام است

رجبیان از برگزاری دوره مجازی توانمند سازی فعالان فرهنگی و اجتماعی در عرصه های معرفتی و مهارتی تحت عنوان « سدید » همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان خبرداد.

« مصطفی رجبیان »، مسئول شبکه جوانان رضوی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: دوره مجازی سدید ویژه متولدین ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ و با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می شود.

 

وی افزود: دوره سدید در عرصه‌های مهارتی و معرفتی ۴۰ ساعت فیلم آموزش غیرآنلاین با ارائه ۱۶ استاد ویژه فعالان فرهنگی، اجتماعی، مدیران و نیروهای میانی تشکل‌ها و حداکثر مهلت دوره به مدت ۶۰ روز در قالب فیلم‌های تدریس شده اساتید و همراه با آزمون پایانی هر مباحث به‌صورت تستی و تصادفی به‌علاوه آزمون شفاهی در انتهای دوره انجام می‌شود.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی استان هرمزگان ادامه داد: این دوره تحت موبایل و وب و محتوای تصویری و متنی اختصاصی و رقابتی و تعاملی و همراه گفتگوی زنده و مشاوره تشکیلاتی با حضور اساتید صاحب‌نظر برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: در پایان این دوره، گواهینامه رسمی و معتبر دوره آموزش مجازی سدید از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی اعطا و به صورت رایگان به همراه بسته متبرک رضوی ارسال پستی خواهد شد.

 

رجبیان آخرین مهلت ثبت نام در این دوره را 20 آبان ماه جاری اعلام کرد و افزود: . فعالان فرهنگی و اجتماعی می‌توانند با ارسال عدد ۶ به سامانه پیامک ۱۰۰۰۸۸۸ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 

وی هزینه دوره را ۴۰۰ هزار تومان ذکر و عنوان کرد: هزینه با تخفیف 325 هزار تومانی به مبلغ ۷۵ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

 

معاون کانون های خدمت رضوی در استان هرمزگان گفت: علاوه بر تخفیف یاد شده، تخفیف ویژه  ۵۰ هزار تومانی  ویژه اعضای شبکه جوانان رضوی هرمزگان، مدیران و معاونین کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در نظر گرفته شده است. 

 

وی افزود: جهت دریافت کد ویژه تخفیف ۳۵۰ هزار تومانی از طریق واتساپ درخواست خود را به شماره ۰۹۱۷۳۵۸۵۳۸۳ ارسال کنید.

 

گفتنی است؛ این دوره آموزشی به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و با مشارکت شبکه جوانان رضوی و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان هرمزگان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1113748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha