کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مردمی و با ظرفیت‌های محلی اداره می‌شوند

سعادتی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری علاوه بر فراگیری و جوان‌گرایی، به صورت مردمی و از طریق خیران و با استفاده از ظرفیت‌های محلات اداره می‌شوند. همین موجب شده است که کانون‌های مساجد شبکه‌ای خلاق و جوان و مردمی باشند.

«سعید سعادتی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ستاد فهما شعار «به توان مردم» را به منظور مردمی سازی فرهنگ و هنر دنبال می کند، اظهار کرد: ما باید حکمرانی مردمی را در بخش های مختلف کشور پیاده کنیم و در زمینه فرهنگ، کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند به دولت برای مردمی کردن اداره کشور و تحقق حکمرانی مردمی کمک کنند.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور هم شبکه فراگیر و هم جوان است که قطعا در مردمی سازی فرهنگ و هنر بسیار موثر عمل می کند.

 

وی اضافه کرد: حاکمیت ها هر قدر هم قوی باشند توان‌شان برای رفع نیازهای مردم، محدود است بر همین اساس در کشورهای پیشرو پیوند حکومت و مردم خوب است و یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی نیز پیوند حاکمیت و مردم است و مردم همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده اند.

 

سعادتی ادامه داد: اگر مردم در عرصه های اقتصادی و فرهنگی پای کار بیایند، اقتصاد و فرهنگ مردمی اتفاق می افتد که قطعا کانون های فرهنگی هنری مساجد در این زمینه می توانند موثر باشند و به دولت کمک کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری علاوه بر فراگیری و جوان گرایی، به صورت مردمی و از طریق خیران و با استفاده از ظرفیت های محلات اداره می شوند. همین موجب شده است که کانون های مساجد یک شبکه خلاق و جوان و مردمی باشد و ما و کشور، امروز به این شبکه با این ویژگی ها نیاز داریم. به جریان افتادن یک کانون در یک محله، می تواند یک محله را راه بیندازد و بسیاری از مشکلات را حل کند.

 

کد خبر 1113778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha