رعایت الزامات استاندارد ضروری است

قنبریان با اشاره به اهمت پیشگیری از بروز خطر در خودروهای گازسوز، گفت: رعایت الزامات استاندارد در حوزه تولید و خدمات ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مرضیه قنبریان» امروز(16 آبان) در در نشست با آزمایشگاه های تست مخازن هیدرواستاتیک، بر رعایت الزامات استاندارد در آزمون مخازن CNG خودروهای گازسوز تاکید شد و گفت: رعایت الزامات استاندارد بستر تقویت تولید و خدمات است.

 

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: در حال حاضر 11 آزمایشگاه همکار تست هیدرواستاتیک در استان لرستان، فعال و مشغول خدمات رسانی هستند.

 

وی بیان کرد: تعداد پنج مورد از این آزمایشگاه ها بر اساس استاندارد 17025 گواهینامه دریافت نموده اند و در سطح ملی مجاز به فعالیت می باشند.

 

قنبریان ابراز کرد:  در راستای هماهنگی با آزمایشگا های همکار، یک نشست با حضور آزمایشگاه های آزمون فشار هیدرواستاتیک سیلندرهای گاز CNG خودرویی برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: در این نشست که مدیران عامل آزمایشگاه های مربوطه حضور داشتند، روسای ادارات تایید صلاحیت، اندازه شناسی و امور آزمایشگاهها درباره رعایت الزامات استانداردهای مربوطه توسط آزمایشگاهها، مطالبی را ارائه دادند و در ادامه افراد حاضر، به بحث و گفتگو در خصوص نواقصی که باعث بروز عدم انطباق می شود پرداختند.

کد خبر 1113791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha