صنعت گردشگری در شهرستان ممسنی با سرمایه ‌گذاری توسعه می یابد

شهدوست شیرازی گفت: صنعت گردشگری در شهرستان ممسنی با سرمایه ‌گذاری توسعه می یابد و لازم است تا حرکت جدیدی در توسعه گردشگری شهرستان ممسنی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی شهدوست شیرازی»، امروز (یکشنبه 16 آبان) در دیدار با فرماندار شهرستان ممسنی گفت: گردشگری در شهرستان ممسنی با سرمایه ‌گذاری توسعه می یابد و لازم است تا حرکت جدیدی در توسعه گردشگری شهرستان ممسنی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ایجاد شود.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی فارس افزود: نگاه مردم در شهرستان‌ ها باید در جهت توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری و صنایع ‌دستی تغییر کند و در این میان تعاونی ‌ها در توسعه صنایع ‌دستی و دست بافته‌ ها نقش مهمی دارند که نیازمند همراهی و همکاری منسجم دستگاه‌ های اجرائی و خدمات رسان شهرستان ممسنی است.

وی اضافه کرد: سرمایه ‌گذاری در عرصه صنایع بزرگ و کارخانه‌ ها به حجم مالی بالایی نیاز دارد اما با سرمایه‌ گذاری حجم کم مالی در صنعت گردشگری می‌ توان از ظرفیت خوب ممسنی استفاده کرد زیرا این شهرستان در مسیر حیاتی بین استانی قرار دارد.

شهدوست شیرازی تاکید کرد: از شهرستان ممسنی در حوزه آموزش صنایع ‌دستی حمایت خواهد شد و در صورت اعلام آمادگی این شهرستان از توسعه صادرات تولیدات صنایع‌ دستی ممسنی حمایت می شود.

«داوود ایوبی»، نیز در این دیدار با اشاره به وسعت شهرستان ممسنی گفت: ممسنی با برخورداری از سه اقلیم متفاوت از شهرستان‌ های دارای شرایط و ظرفیت مناسب در توسعه گردشگری است و توجه به اشتغال‌ زایی و سرمایه ‌گذاری در این شهرستان ضروری است.

فرماندار شهرستان ممسنی تاکید کرد: ممسنی شاهد تردد روزانه پنج تا هفت هزار خودرو است و برای توسعه ظرفیت اقتصاد جاده ‌ای، مجتمع‌ های گردشگری و رستوران‌ های  بین راهی به نگاه متفاوت مردم و هماهنگی‌ های بین دستگاهی نیاز است.

 

کد خبر 1113810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha