نیروی انتظامی از ستون‌های استوار امنیت جامعه به شمار می‌رود

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا گفت: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت است و این نیرو موجب اطمینان خاطر شهروندان، مایه امید مردم و خوار چشم دشمنان و فتنه‌انگیزان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا در آیین تکریم و معارفه رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان اظهار کرد: امروز می‌بینیم نیروی انتظامی به سمت تحول و رسیدن به آن نقطه کانون یعنی نیروی تراز انقلاب اسلامی در حال حرکت است و این امر نشان می‌دهد نیروی انتظامی در مقایسه با گذشته هویت انقلابی و جهادی همراه با روحیه خدمت پیدا کرده و رو به رشد بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در جامعه به شمار می‌رود، افزود: این نیرو موجب اطمینان خاطر شهروندان، مایه امید مردم و خوار چشم دشمنان و فتنه‌انگیزان است.

 

 

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که با خدمتگذاری کارکرد نیروی انتظامی در قلب مردم ارتقا پیدا کند افزود: خدمت باید بدون منت، دلسوزانه و مهربانانه باشد و به فرهنگ جاری نیروهای انتظامی تبدیل شود.

 

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: کسی فکر نکند مردم به او بدهکار هستند یا او طلبکار مردم است چون این مردم بودند که انقلاب کردند، به ندای رهبرشان لبیک گفتند و سینه خود را مقابل دشمن ستبر کردند.

 

وی اعلام کرد: ایثار، فداکاری، خدمت صادقانه و بی منت، روحیه جهادی و کار شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی، ما را در خلوت و جمع به تکریم آنها واداشته است.

 

 سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان هم در این آئین با بیان اینکه انجام وظیفه و خدمت در نیروی انتظامی در اولویت قرار دارد و کارکنان این نیرو همیشه برای خدمت حاضر هستند، اظهار کرد: حس کمک به مردم موجب شده در هر حوزه‌ای که مردم نیاز به کمک دارند نیروی انتظامی آماده خدمت‌گذاری باشد.

 

 وی ارتقای بعد معنوی کارکنان و فرهنگسازی را وظیفه عقیدتی سیاسی دانست و گفت: بخش‌های مختلف عقیدتی و سیاسی، حفاظت اطلاعات و فرماندهی هماهنگ با یکدیگر به خدمتگذاری می‌پردازند.

 

 در این آیین حجت‌الاسلام عبادت‌الله عبادی به عنوان رییس جدید عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان معرفی شد و از خدمات حجت‌الاسلام کریم شجاعیان تقدیر شد.

کد خبر 1113822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha