لزوم استفاده از ظرفیت ها برای ایجاد عدالت اسلامی در سومين حرم اهل بیت (ع)

حسینی گفت: لازم است تا از تمام ظرفیت ها برای ایجاد اميد و نشاط حاصل از عدالت اسلامی در سومين حرم اهل بیت (ع) استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده مریم حسینی»، امروز (یکشنبه 16 آبان) در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای اسلامی ششم شهر شیراز عزم خود را بر ايجاد تحول در نحوه اداره شهر جزم کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اصلاح ساختاری و بازنگری در روابط شورای اسلامی شهر شیراز با ساير دستگاه ها متناسب با وظايف اصلي شورا در گام اول در اولویت قرار می گیرد تا كارايی لازم برای حل مسائل امروز و فردای جامعه تمدن ساز را داشته باشیم

وی اضافه کرد: لمس محروميت زدايی در سومين حرم اهل بیت (ع) در عرصه فرهنگی و عمرانی و گردشگری و تابلوهای و عدالت در احقاق حقوق شهروندی از خواسته های مردم شهر شیراز است که بایید مورد توجه شورای اسلامی شهر قرار بگیرد.

حسینی تاکید کرد: دسته بندی مهمترين حوزه های مسئوليتی شورای اسلامی شهر شیراز با هدف پرداختن به اولويت بندی حل مسائل مردم محقق نمی شود مگر اينكه ميزها و عناوين، میان ما و مردم فاصیه نیندازد.

وی ادامه داد: مانع زدايی برای جامعيت و انسجام اقدامات در دوره جديد، نيازمند آزادی اعضا در مديريت جهادی از وابستگی های سهم خواهانه در امور مديريت شهر و جانشين سازی ضوابط به جای روابط فساد زاست.

حسینی با اشاره به لزوم شناخت مشکلات و نیازهای واقعی جامعه بیان کرد: مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر باید با تعهد و احساس مسئوليت نسبت به سرنوشت شهروندان به اوضاع شهر و شهروندان رسيدگی کنند.

وی تصریح کرد: توجه به مانع زدايی يعنی حذف موانعی كه اجازه نداده اند تا كنون شعارهای ناب انقلاب اسلامی در شان جمهوری اسلامی تبديل به سبک زندگي جامعه دينی شوند و لازم است تا از تمام ظرفیت ها برای ایجاد اميد و نشاط حاصل از عدالت اسلامی در سومين حرم اهل بیت (ع) استفاده شود.

کد خبر 1113834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha