تفاهم نامه همکاری برنامه های فرهنگی هنری رضوی در استان سمنان منعقد شد

فلاح لاله زاری از انعقاد تفاهم نامه همکاری در برگزاری بیش از پنج فعالیت فرهنگی هنری رضوی در نشستی با مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» با اشاره به امضاء ومبادله تفاهم نامه همکاری در برگزاری بیش از پنج فعالیت فرهنگی هنری رضوی بین اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان و مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: این برنامه ها در بخش های مختلف فرهنگی هنری با هدف ترویج سبک زندگی رضوی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و نیز برخی از دستگاهها و نهادهای فرهنگی استان سمنان تا پایان سال جاری اجرا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برگزاری کارگاههای نقاشی خط، تولید سرودهای فاخر و برگزاری نشست های شعرخوانی با مشارکت حوزه هنری استان سمنان از جمله این برنامه ها است.

 

وی اظهار داشت: اردوهای عکاسی و ساخت فیلم کوتاه نیز در قالب تفاهم نامه ای با بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و با همکاری انجمن سینمای جوانان استان سمنان در قالب تفاهم نامه دیگری تا پایان امسال در این استان برگزار خواهد شد.

 

فلاح لاله زاری به برگزاری نشست های علمی پژوهشی با موضوع امام رضا (ع) نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز با مشارکت ستاد اقامه نماز استان، دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان سمنان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،حجم فعالیت های فرهنگی هنری رضوی در سالجاری که با مشارکت استان سمنان برگزار می شود را قریب 9 میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: از این رقم قریب پنج میلیارد ریال آن صرف اجرای برنامه های ذکر شده می شود.

 

وی استان سمنان را در برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری رضوی دارای سابقه طولانی دانست و اظهار داشت: برگزاری ۱۳ دوره جشنواره داستانهای کوتاه رضوی و نیز یک دوره جشنواره هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) از عمده ترین فعالیت ها با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در استان سمنان است.

 

برخی از مسئولان دستگاههای مشارکت کننده در برگزاری این برنامه ها نیز در این نشست گزارشی از نحوه برگزاری برنامه های فرهنگی هنری و ... را بیان کردند.

کد خبر 1113845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha