کرونا صحنه های زیبای ایثارگری کادر درمان را در تاریخ ماندگار کرد

موسوی گفت: کرونا اگر چه آسیب های زیادی به اقتصاد کشور وارد کرد و عزیزان زیادی را از دست دادیم و هنوز هم این بیماری ادامه دارد اما صحنه های زیبای تلاش کادر درمان برای نجات بیماران و مردم در یاری رساندن به یکدیگر همیشه در تایخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « سید حمید موسوی » شامگاه یکشنیه (۱۶ آبان) در مراسم افتتاحیه سومین مرحله از هشتمین دوره طرح زائران رضوی که در مجتمع آموزشی امامت برگزار شد؛ ضمن خیر مقدم به کادر بهداشت و درمان و تبریک توفیق زیارت امام رضا (ع) و تشکر از متولیان امر برای برنامه ریزی نسبت به این سفر معنوی؛ بیان کرد: با توجه به اینکه تا چند هفته اخیر من دبیر ستاد کرونای استان بودم از نزدیک شاهد ایثارگری ها و زحمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و تمام خادمان در بیمارستان ها و مراکز درمانی بوده ام.
 

سرپرست فرمانداری مشهد گفت: اگر چه کشور ما نیز مانند دیگر کشورها با مشکلات زیادی بعد از شیوع کرونا مواجه بود اما آمار تلفات در کشورهای دیگر بیشتر از کشور ما بود؛ همچنین علی رغم مشکلات و سختی هایی که این بیماری برای کشور ما داشت دستاوردهایی نیز داشت و مهمترین دستاورد این بیماری برای کشور ما مشارکت و حضور گسترده مردم برای مقابله با این بیماری بود.

 

وی افزود: ما در خراسان رضوی و مشهد، شاهد صحنه های قشنگ از مردم در جهت کمک به آسیب دیدگان ناشی از این بیماری بودیم چه در حوزه کمک به تامین لوزام بهداشتی و چه در حوزه معیشت مردم و کمک به خانواده هایی که گاهی اوقات برای هزینه های درمان و تامین معیشت خود دچار مشکل می شدند. با همت جمعی و تشکیل قرارگاه مواسات استان همه نهادها به صورت منسجم صحنه بی نظیری در این خصوصرقم زدند.

 

موسوی بیان کرد: کرونا اگر چه آسیب های زیادی به اقتصاد کشور وارد کرد و عزیزان زیادی را از دست دادیم و هنوز هم این بیماری ادامه دارد اما این صحنه های زیبای تلاش کادر درمان برای نجات بیماران و مردم در یاری رساندن به یکدیگر همیشه در تایخ ماندگار خواهد شد.

 

وی با اشاره به واکسیناسیون و همت و تلاش دولت برای تامین واکسن؛ گفت:دولت در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون سراسری هر چه سریعتر شرایط به حالت نرمال بر گردد. 

کد خبر 1113883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha